زنان به دور از انظار و دیدِ مردان دوچرخه‌سواری کنند زنان به دور از انظار و دیدِ مردان دوچرخه‌سواری کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زنان به دور از انظار و دیدِ مردان دوچرخه‌سواری کنند

زنان به دور از انظار و دیدِ مردان دوچرخه‌سواری کنند

انتخاب: یک نماینده استان اصفهان معتقد است که زنان باید دور از دید مردان دوچرخه سواری کنند.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در پاسخ به پرسشی درمورد انتقاد امام جمعه اصفهان به دوچرخه سواری زنان گفت: موضوع دوچرخه سواری زنان بیشتر دغدغه علمای دینی و افراد و اقشار متدین جامعه است که باید آن را محترم شمرد و به نظر این افراد احترام گذاشت. ما باید این واقعیت را بپذیریم که جامعه ما یک عرفی دارد و باید این عرف در همه سطوح و موضوعات مختلف رعایت شود.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: بانوان اگر به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند هستند ، می‌توانند این فعالیت را در جایی انجام بدهند که در معرض دید مردان نباشند و در این صورت دوچرخه سواری زنان مانعی ندارد.

زنان به دور از انظار و دیدِ مردان دوچرخه‌سواری کنند

وی ادامه داد: افراد و اقشار متدین و همین طور علمای دینی هم دقیقا به همین مساله دوچرخه سواری زنان در ملاعام و در انظار آقایان و مردان ایراد دارند وگرنه آنان با ذات دوچرخه سواری مشکلی ندارند. من فکر می‌کنم که باید یک سری تدابیری برای حل این مساله در نظر گرفت تا این دغدغه و نگرانی برطرف شود.

فیروزی پوربادی ادامه داد: می‌توان محل‌ها و مکان‌هایی را منحصر به بانوان در نظر گرفت و ورود آقایان به این محل و اماکن را ممنوع کرد. به عنوان مثال می‌توان پارک‌هایی را با این هدف تجهیز کرد یا ساخت تا بانوان بتوانند در این پارک‌ها دوچرخه‌سواری کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: اگر شرایط فراهم باشد و بتوان تمهیدات آن را فراهم کرد، می‌توان بحث پارک مخصوص دوچرخه سواری بانوان را به صورت ملی در دستور کار قرار داد.

حتما بخوانید:  نظرسنجی عجیب جلیل محبی درباره کرونا

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که برخی از منتقدان دوچرخه سواری زنان خواستار برخورد با زنان دوچرخه‌سوار شده و حتی خواستار جرم انگاری دوچرخه‌سواری زنان شده بودند، گفت: این مساله باید بررسی شود و به صورت قانون پیش رفت و جوانب آن در نظر گرفت تا اگر شرایط برای این کار فراهم بود، چنین امکانی در نظر گرفته شود و اگر امکان پذیر نبود، راهکار دیگری را دنبال کنیم. در نهایت باید همه مطیع قانون اساسی جمهوری اسلامی باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *