زوجی که ۱۲۳روز خود را به هم زنجیر کردند! زوجی که ۱۲۳روز خود را به هم زنجیر کردند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زوجی که ۱۲۳روز خود را به هم زنجیر کردند!

زوجی که ۱۲۳روز خود را به هم زنجیر کردند!

بی بی سی: یک زوج جوان اوکراینی که به مدت چهار ماه خود را بهم زنجیر کرده بودند، سرانجام از هم جدا شدند.

السکاندر کودلای و دوست‌دخترش ویکتوریا پوستاویتوا،‌ روز ولنتاین امسال (۱۴ فوریه) تصمیم گرفتند خود را طوری به‌هم زنجیر کنند که دیگر نتوانند به راحتی از هم جدا شوند.

ف

این زوج اهل شهر خارکف در شرق اوکراین،‌ به مدت ۱۲۳ روز، در تمام مدت و همه جا با هم بودند؛‌ از خرید و تفریح و رستوران تا حمام و دستشویی.

آن‌ها می‌گویند پس از چند بار قطع و وصل رابطه، تصمیم گرفتند کاری کنند که مجبور باشند همه جا با هم باشند و قهر و آشتی‌شان به سادگی قبل نباشد.

تصاویر این زوج با دستبند در ماه‌های گذشته بارها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها دست به دست شد.

آن‌ها پس از ۴ ماه دریافتند که تصمیم‌شان اشتباه بوده و نیاز دارند گاهی از هم جدا باشند.

خانم پوستاویتوا که از اول هم با ایده زنجیرشدن موافق نبوده،‌ پس از بریدن دستبند گفت: این یک درس برای ما و دیگر زوج‌ها بود که هر کسی نیاز به حریم خصوصی و فضای شخصی خودش دارد و گاهی لازم است تنها باشد.

ف

این زن ۲۹ ساله می‌گوید: ما همه‌جا بهم چسبیده بودیم و الکس در این مدت هیج وقت به من نگفت دلم برایت تنگ شده؛ چیزی که من دوست داشتم بشنوم.

الکساندر ۳۳ ساله از تصمیمش راضی است و می‌گوید با هم بودن شبانه روزی در این ۱۲۳ روز نشان داد که او و دوست دخترش چقدر از نظر روحی و فکر تفاوت دارند.

حتما بخوانید:  ادعای آموزش نیروهای طالبان در ایران تکذیب شد

این زوج اوکراینی که جلوی دوربین تلویزیون و در حضور نماینده‌ای از کتاب رکوردهای اوکراین در شهر کیف دستبند‌شان را بریدند، حالا می‌خواهند این دستبند را در مزایده به فروش بگذارند و پولش را به موسسات خیریه کمک کنند.

ف

ف

ف

ف

ف

ف

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *