ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده

ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده

خبرگزاری ایسنا: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده و در حال بررسی است.

مسعود ریاضی در گفت‌وگویی ضمن عرض تسلیت فوت استاد محمدرضا شجریان در خصوص جزئیات تدفین آن مرحوم در توس اظهار کرد: جلسه شورای تامین استان تا دقایقی پیش در حال برگزاری بود و مسئولان مربوطه در این رابطه در حال تصمیم گیری هستند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام قطعی نشده و در حال بررسی است.

وی با اشاره به نگرانی‌هایی که در خصوص کرونا و تراکم جمعیت در مراسم تدفین وجود دارد، بیان کرد: من شخصا نگران تراکم جمعیت در توس هستم؛ به خصوص به دلیل تجربه ناخوشایندی که در مراسم دفن شهید سلیمانی وجود داشت و حوادث دلخراشی برای هموطنان اتفاق افتاد. به سهم خود از مردم عزیز خواهش می‌کنم که اگر در مراسم تدفین استاد شجریان حضور پیدا می‌کنند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با خود اطفال و افراد سالمند را نیاورند تا اتفاق بدی رخ ندهد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: شرایط آرامگاه فردوسی این‌طور است که انتهای یک بلوار است و نگران شرایط ترافیکی و ازدحام جمعیت هستم. الحمدالله علاقه‌مندان به هنر، موسیقی و آواز این سرزمین انسان‌های فرهیخته‌ای هستند و امیدوارم که مسائل را رعایت کنند تا اتفاق بدی رخ ندهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مزدک در ایران‌اینترنشنال اجرا کرد و به حرف آمد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *