سردار جلالی: تاب‌آوری مردم ایران حیرت‌انگیز است سردار جلالی: تاب‌آوری مردم ایران حیرت‌انگیز است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سردار جلالی: تاب‌آوری مردم ایران حیرت‌انگیز است

سردار جلالی: تاب‌آوری مردم ایران حیرت‌انگیز است

خبرگزاری ایرنا: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تاب آوری ملت ایران در برابر این فشارها بی نظیر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حیرت انگیز است.

سردار جلالی: تاب‌آوری مردم ایران حیرت‌انگیز است

 سردار غلامرضا جلالی:

* شعار امسال برگرفته از راهبردهای رهبر معظم انقلاب است. زمانی که دشمن از گزینه نظامی علیه کشور ناامید شد، راهبرد فشار همه جانبه را علیه ما آغاز کرد. از میان تمام راهبردهای موجود در برابر این فشار همه جانبه، با تدبیر رهبری، راهبرد مقاومت فعال در دستور کار قرار گرفت.

* واقعیت این است که فشارهایی که از سوی دشمن بر ملت ایران وارد شده و می‌شود تاکنون در هیچ کجای جهان سابقه ندارد. به همان میزان تاب آوری ملت ایران در برابر این فشارها بی نظیر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حیرت انگیز است و ما توانستیم در این فشار حداکثری، کارکردهای اساسی و استقلال کشور را حتی با وجود بحران کرونا حفظ کنیم.

* (در پاسخ به این سوال که آیا فرقی می‌کند چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باشد): تجربه ثابت کرده است استراتژی ایالات متحده آمریکا با تغییر رئیس جمهور و حزب حاکم تغییر نمی‌کند. ممکن است تاکتیک تغییر کند اما راهبرد تغییر نخواهد. بلکه آنچه اثرگذار است راهبردهای ماست. در واقع مقاومت فعال، تاب آوری و قوی شدن می‌تواند در راهبرد دشمن نسبت به ما تغییر ایجاد کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  طالبان: قطع دست و اعدام به افغانستان برمی‌گردد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *