سریال تساوی‌های پرسپولیس ادامه دارد سریال تساوی‌های پرسپولیس ادامه دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سریال تساوی‌های پرسپولیس ادامه دارد

سریال تساوی‌های پرسپولیس ادامه دارد

 تسنیم: صنعت نفت آبادان در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که در این دیدار با نتیجه

میلاد جهانی در دقیقه ۲۳ این بازی برای صنعت نفت گلزنی کرد و علی علیپور دقیقه ۶۸ موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی (مسلم مجدمی – ۷۹)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای (جعفر سلمانی – ۸۷)، میلاد جهانی (جاناتان بالوتلی – ۸۴) و کرار جاسم.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن (گادوین منشا – ۸۹)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.

نیمه اول

دقیقه ۵: علی علیپور موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه این بازیکن بی‌دقت زده شد تا به اوت برود.

دقیقه ۲۳: کرار جاسم در تعلل مدافعان پرسپولیس، میلاد جهانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توانست به راحتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

دقیقه ۲۵: بهنام برزای از تیم صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۰: تیم صنعت نفت صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال روی دروازه، ضربه سر بهنام برزای را به دنبال داشت، اما توپ او به اوت رفت.

دقیقه ۳۵: صنعت نفت صاحب موقعیت خوب دیگری شد که شوت بازیکنان این تیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد، هرچند کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۳۶: شروع مجدد خوب علیرضا بیرانوند و ارسال توپ به زمین صنعت نفت، علیپور را با شهاب گردان در موقعیت تک به تک قرار داد، اما پیش از رسیدن مهاجم پرسپولیس به توپ، دروازه‌بان صنعت نفت توپ را دور کرد.

حتما بخوانید:  ترامپ: در عدم‌موفقیت ماهواره ایران نقشی نداشتیم

دقیقه ۴۰: ارسال بشار رسن به محوطه جریمه صنعت نفت، می‌توانست برای این تیم خطرناک‌ساز شود که مدافعان صنعت نفت تن به کرنر دادند.

دقیقه ۴۳: پاس رسن پشت مدافعان صنعت نفت برای مهاجمان پرسپولیس موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما این بارهم گردان با هوشیاری از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: بشار رسن روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم قصد باز کردن دروازه صنعت نفت را داشت که گردان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۵: داور مسابقه مصطفی احمدی از تیم صنعت نفت آبادان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۵۷: ارسال خطرناک نوراللهی به دهانه دروازه می‌توانست گل تساوی پرسپولیس را رقم بزند، اما ضربه سر امید عالیشاه با بی‌دقتی به اوت زده شد.

دقیقه ۶۲: توپ ارسالی روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کامیابی‌نیا با ضربه قیچی برگردان به اوت زد.

دقیقه ۶۶: بهنام برزای پس از پشت سر گذاشتن خط دفاعی پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶۸: ارسال روی دروازه صنعت نفت با دفع ناقص مدافعان این تیم همراه شد که به همین دلیل توپ به علی علیپور رسید و این بازیکن موفق شد دروازه گردان را باز کند.

دقیقه ۷۱: سیامک نعمتی پس از عبور از بازیکنان صنعت نفت از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۳: داور مسابقه حسین ساکی را با کارت زرد جریمه کرد.

حتما بخوانید:  خواننده لس‌آنجلسی در لیست مشاهیر هالیوود

دقیقه ۷۵: جاسم کرار و سیدجلال حسینی که در طول بازی بارها با یکدیگر درگیر شده بودند، در نهایت با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

دقیقه ۷۸: ارسال دیگری روی دروازه صنعت نفت شکل گرفت که این بار ضربه سر علیپور توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۳: امید عالیشاه پس از حرکت از سمت راست و ورود به محوطه جریمه، توپی را روی تیر دوم صنعت نفت ارسال کرد که ضربه احمد نوراللهی پس از واکنش گردان به تیر دروازه خورد.

دقیقه ۸۵: کمال کامیابی‌نیا از تیم پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد.

 پرسپولیس با این تساوی ۹ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده موقتاً به صدر جدول رفت. صنعت نفت هم به چهارمین امتیاز خود دست یافت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *