سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به‌روزرسانی شد سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به‌روزرسانی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به‌روزرسانی شد

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به‌روزرسانی شد

انتخاب: سری گلکسی واچ۴ سامسونگ، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید و بزرگی دریافت می‌کند که بینش‌های بهبود یافته و همچنین برنامه‌های تمرین اینتروال پیشرفته ویژه دوندگان و دوچرخه‌سواران را به ارمغان می‌آورد.

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به روزرسانی شد

به نقل از جی اس ام ارنا، سامسونگ مجموعه‌ای از صفحه‌های ساعت جدید و خط جدیدی از بند ساعت را نیز ارائه می‌کند که از فروشگاه‌های سامسونگ و خرده‌فروشان شریک سامسونگ، در دسترس خواهد بود.

بینش‌های ترکیبی جدید شامل نکات و یادآوری‌های روزانه است که به شما کمک می‌کند در مسیر تناسب اندام خاص خود بمانید. جزئیاتی در مورد اهداف ترکیب بدن خود از جمله وزن، درصد چربی بدن و توده عضلانی اسکلتی دریافت خواهید کرد. این‌ها در برنامه Samsung Health در تلفن شما قابل مشاهده خواهند بود.

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به روزرسانی شد

ویژگی به روز شده تمرین اینتروال به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می‌دهد تا جلسات تمرینی با شدت سفارشی را تنظیم و پیگیری کنند. سامسونگ همچنین درصدی از خواندن VO۲ Max را اضافه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که چقدر به خودتان فشار می‌آورید و همچنین یک نشانگر جدید از دست دادن عرق که میزان تعریق شما در طول تمرین و میزان آب مصرفی برای ریکاوری را اندازه گیری می‌کند.

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به روزرسانی شد

دیگر از موارد اضافه شده، اندازه گیری ضربان قلب ریکاوری است که تا دو دقیقه پس از پایان تمرین شما داده تولید می‌کند، سامسونگ در حال ارائه یک برنامه آموزشی خواب جدید است که به شما نکات شخصی را در مورد چگونگی استراحت بهتر ارائه می‌دهد. برنامه جدید آموزش خواب برای هر کاربر بر اساس برنامه‌های روزمره و همچنین ویژگی جدیدی ساخته شده است که می‌تواند به‌محض اینکه ساعت تشخیص دهد در حال خواب هستید، دستگاه‌های SmartThings متصل مانند تلویزیون و چراغ‌های هوشمند را به‌طور خودکار خاموش می‌کند.

حتما بخوانید:  تکان‌دهنده؛ کوه زباله در دل جنگل‌های مازندران!

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ به روزرسانی شد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *