سه ستاره فوق محبوب در یک قاب خیلی سنگین سه ستاره فوق محبوب در یک قاب خیلی سنگین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سه ستاره فوق محبوب در یک قاب خیلی سنگین

سه ستاره فوق محبوب در یک قاب خیلی سنگین

برترین‌ها: انتشار تصویری خاص از سه چهره به نام سینمای ایران، خسرو شکیبایی، عزت‌الله انتظامی و داریوش مهرجویی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است.

سه ستاره فوق محبوب در یک قاب خیلی سنگین

دامون قنبرزاده، منتقد سینما با انتشار این تصویر در یادداشتی نوشت: 

* عکس سنگینی‌ است! از آن عکس‌های کمتر‌دیده‌شده‌ای که هزار تا حرف دارد. طنازانه است، در عین جدیت. جدی‌ست در عین طنازانه بودن. از آن قاب‌های ماندگار و پرابهتی که نمونه‌اش را در این سال‌ها نمی‌بینیم. این‌همه سلبریتی و ستاره و چهره و غیره، در قاب‌ها جمع می‌شوند، با هم عکس و سلفی می‌گیرند، انواع و اقسام لباس‌های رنگارنگ به تن می‌کنند تا خوشگل‌تر و «توی چشم»تر بیفتند. اما در نهایت باز انگار وقتی به چنین عکس «یهویی» و بدون هماهنگی‌ای می‌رسیم، مکث می‌کنیم.

* واقعیت این است که نه لباس قشنگی در کار است و نه حتی تیپ «خفن»ی! اگر چند عکس‌ دیگر این مجموعه را ببینید متوجه منظورم خواهید شد؛ داریوش مهرجویی یک صندل به پا دارد با شلوار کِرِم‌رنگ کتان که پاچه‌هایش را با بی‌سلیقگی کمی بالا زده است. خسرو شکیبایی هم همین تی‌شرت ساده‌ را به تن دارد با شلواری ساده‌تر. کیفی هم روی دوشش انداخته است. شاید خوش‌لباس‌ترین‌شان عزت‌الله انتظامی باشد که تازه او هم با مقیاس این روزها چیز عجیبی نپوشیده است. این عکس‌ و چند عکس دیگر را ساتیار امامی برای جلد مجله‌ی «فیلم» در شماره‌ی روز ملی سینما برداشته است. من هم آن را از آرشیو مجله گرفته‌ام و به شما نشان می‌دهم.

* خسرو شکیبایی برای داریوش مهرجویی فندک می‌گیرد تا او سیگارش را بگیراند. عزت‌الله‌ انتظامی هم به آن‌ها خیره شده است. عکاسی از این «یهویی»تر نمی‌شود اما آدم‌های این عکس قدرت‌شان را از چیزی خارج از قاب می‌گیرند. چیزی که همین حالا هم حس می‌شود، بدون این‌که به چشم بیاید. بدون این‌که حتی دو نفر از آدم‌های حاضر در عکس، زنده باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  معاون مدرسه، پرده‌ی گوش دانش‌آموز را پاره کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *