سپاه: اجازه نمی‌دهیم برخی گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند سپاه: اجازه نمی‌دهیم برخی گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سپاه: اجازه نمی‌دهیم برخی گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند

سپاه: اجازه نمی‌دهیم برخی گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است و دارد به وظایف قانونی خودش می‌پردازد، اما به عنوان یکی از ارکان قدرت نظام، باید دشمنان در مواقع خاص بدانند که ایران چه مواضعی دارد.

سردار ابوالفضل شکارچی در حاشیه مراسم گرامیداشت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که ایران ضامن امنیت تنگه هرمز است، گفت: کسی جز ایران نمی‌تواند درباره امنیت تنگه هرمز صحبت کند و اگر کاری در منطقه خلیج فارس انجام می‌دهیم به دلیل برقراری امنیت در آنجا است.

وی در پاسخ به سوالی درباره ورود سپاه به مسائل سیاسی گفت: اصلا سپاه به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است و دارد به وظایف قانونی خودش می‌پردازد، اما به عنوان یکی از ارکان قدرت نظام، باید دشمنان در مواقع خاص بدانند که ایران چه مواضعی دارد.

شکارچی یادآور شد: به دلیل همین مواضع قدرتمندانه است که دشمن از ما وحشت دارد. دشمنان قدرت ما را خوب شناخته‌اند و بیش از آنچه که امروز حرف می‌زنند یا اظهارنظر می‌کنند از قدرت ما مطلع هستند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مواضع سپاه و کل نیروهای مسلح در موضع خوبی قرار گرفته است. ای کاش سیاسیون بفهمند و ای کاش به قدرت ارزشمند این نظام اعتماد داشته باشند و گردنشان را در مقابل دشمنان خم نکنند. طبیعی است برخی از عناصر سیاسی می‌خواهند گردنشان را، گردن مردم را مقابل دشمنان کج کنند. طبیعی است که کسی اجازه این کار را نخواهد داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پرونده زنده به گور کردن جوجه‌ها به مجلس رسید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *