شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

فرارو: شرکت کره ای سانگ یانگ SsangYong که در واقع زیرمجموعه ای از خودروسازی هیوندایی به شمار می رود، در راستای توسعه SUV های بزرگ که در سال های اخیر با اقبال بسیار بالایی از سوی کاربران مواجه شده اند، یک خودروی شاسی بلند مفهومی با نام X200 را رونمایی کرد که از طراحی ناهموار و بسیار جالب توجهی برخوردار است.

به نظر می رسد خودروسازی سانگ یانگ SsangYong موج گرایش به SUV های جعبه ای و بزرگ را از دست نخواهد داد. این شرکت اخیراً یک کانسپت جدید به نام X200 را اعلام کرده است که اگر به اندازه کافی به آن دقت کنید، کاملاً آشنا به نظر می رسد. مصرف کنندگان به سمت کراس اوورها و SUV ها هجوم می آورند و خودروسازان نیز در حال ارائه خودروهای کراس اوور با ظاهری سخت و آفرودهای توانمند هستند تا اولویت مشتریان خود برای دستیابی به عملکرد و ظاهر جذاب را برآورده سازند.

جدیدترین ساخته سانگ یانگ در مقایسه با دیگر شاسی بلندهای مطرح جعبه ای مانند فورد برونکو، جیپ رانگلر، سوزوکی جیمنی و جیپ رنگاد، گزینه ای قابل توجه محسوب می شود. جزئیات مربوط به مشخصات SsangYong X200 کمیاب است زیرا این کانسپت فقط طراحی SUV را پیش نمایش می دهد و به نظر می رسد از زیبایی خاصی برای رقابت با نمونه های مشابه برخوردار است. با این حال، هنوز می توان از روی تصاویر مفهومی به جزئیاتی هرچند اندک دست یافت. در جلو، ما شاهد یک سبک طراحی خطرناک، شبیه جلوپنجره هفت شکافه هستیم که از ویژگی های بارز طراحی جیپ است. چرخ ها به گوشه ها رانده می شوند تا برآمدگی های کوتاه و زاویه دید و خروجی عالی داشته باشند.

حتما بخوانید:  تمجید رهبر انقلاب از حجاب زنان ورزشکار ایرانی

احتمالاً تصور می کنید که پسوندهای گلگیر عقب صندوق عجیب به نظر برسد، اما تریم با طراحی چراغ عقب مربع شکل، کاملاً خوب هماهنگ شده است. یک ویژگی زیبا که در نقاشی های مفهومی نشان داده شده است، دهانه نرم جمع شده است که بین ریل های سقف قرار دارد.

اگرچه در مقایسه با آنچه فورد برونکو و جیپ رانگلر ارائه می دهند، کمی پایین تر به نظر می رسد اما این طراحی یک خودروی ویژه فضای باز را عرضه می کند. به گزارش فرارو، چرخ های بیش از حد سبک، قلاب های قرمز یدک کش و روکش نقره ای در قسمت پایین آن مطمئناً اعتبار آفرود SUV را افزایش می دهد ، اگرچه برخی از این عناصر احتمالاً قبل از شروع تولید تغییر خواهند کرد.

SsangYong X200 بر اساس فلسفه طراحی Powered by Toughness این شرکت ساخته شده است که روشی جدید برای چگونگی برنامه ریزی این شرکت برای سبک سازی وسایل نقلیه خود در آینده به شمار می رود. بخشی از این برنامه شامل پیشرانه های «دوستدار محیط زیست» خواهد بود.

با این حال، سانگ یانگ در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح نداد که چه مواردی از این طرح قرار است برای X200 درنظر گرفته شود. این شرکت علاوه براین، در حال کار بر روی یک SUV کاملاً الکتریکی به نام J100 است که قرار است از سال ۲۰۲۲ وارد مرحله تولید شود، بنابراین اگر X200 به نوعی از پیشرانه برقی بهره مند شود، تعجب نخواهیم کرد.

تصاویر شاسی بلند مفهومی سانگ یانگ X200

شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

شاسی بلند جذاب و خشن سانگ یانگ

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *