شرط ساخت فصل چهارم شهرزاد شرط ساخت فصل چهارم شهرزاد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شرط ساخت فصل چهارم شهرزاد

شرط ساخت فصل چهارم شهرزاد

روزنامه شهروند: تا همین چندوقت پیش دوشنبه‌ها به دلیلی غیر از برنامه نود هم جذاب بودند. دوشنبه‌ها سریال شهرزاد در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد و این مسأله این روز را جذاب‌ترین روز هفته برای هواداران این سریال یا به ‌اصطلاح «شهرزادی‌ها» کرده بود.

آیا شهرزاد برای بار چهارم بازمی‌گردد؟

آن‌روزها همه چیز طعم و بوی شهرزاد می‌داد؛ خرده‌ریزهای زینتی و آرایشی مورد استفاده در سریال در سایت‌های ریز و درشت اینترنتی عرضه می‌شدند و رسانه‌ها هم پر بودند از گفت‌وگو و نقد و خبر و حاشیه و جنجال درباره این سریال.

حالا اما دیگر دوشنبه‌ها شور و حالی ندارد. برای همین هم هست که انتشار هر خبری درباره احتمال ادامه راه شهرزاد شوری در رسانه‌ها ایجاد می‌کند، حتی اگر این خبر تنها و تنها نقل چند سطر از قول حسن فتحی باشد که گفته احتمال ساخت این سریال هنوز منتفی نشده…

دیروز رسانه‌ها از قول حسن فتحی نوشتند که ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد منوط به تمایل بازیگران و نیز حضور تمام بازیگران و عوامل سریال است که درحال حاضر هرکدام از آنها درگیر کاری هستند. اگر شرایط حضور تمام عوامل فراهم شود و آنها برای ساخت فصل چهارم تمایل داشته باشند، شاید این فصل ساخته شود.

این البته نخستین‌بار نیست که حسن فتحی از اشتیاقش برای روایت ادامه داستان شخصیت‌های جذاب سریالش می‌گوید؛ اما در تمام این ماه‌ها هنوز اتفاقی نیفتاده و شهرزاد در همان موقعیتی قرار دارد که در آخرین روزهای پخش سری سومش داشت. یعنی در روزهایی که اصلی‌ترین چهره شهرزاد، ترانه علیدوستی رسما با انتشار ویدیویی اعلام کرده بود که از پروژه سریال شهرزاد خداحافظی کرده؛ و نیز روزنامه بانی‌فیلم هم در خبری اختصاصی از قول شهاب حسینی از انصراف او برای ادامه همکاری با گروه سازنده شهرزاد نوشته بود…

حتما بخوانید:  شناسایی سه باند مدلینگ توسط سربازان گمنام

اما حالا فتحی یک‌بار دیگر این پرونده بسته را گشوده و دوباره از ادامه راه شهرزاد می‌گوید. اما آیا واقعا احتمال ادامه این سریال وجود دارد؟

به‌رغم این‌که حسن فتحی ادامه راه شهرزاد را منوط به تمایل بازیگران کرده، اما شواهدی وجود دارند که می‌تواند برای هواداران سریال امیدوار‌کننده باشد. ازجمله گفته‌های خود حسن فتحی و نغمه ثمینی که چندماه پیش به روزنامه‌ها گفته بودند که «١٢ قسمت از فصل چهارم آماده است»؛ و این یعنی که به‌رغم گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر این‌که فصل چهارم شهرزاد در مورد کدام کاراکترها خواهد بود، نویسنده و کارگردان تصمیم خود را گرفته و حتی راه را تا حدی هم رفته‌اند…

در این بین البته شواهد ناامیدکننده هم کم نیستند. ازجمله اقلام تبلیغاتی سریال، از پوسترها گرفته تا پست های صفحه اینستاگرامی سریال که در پایان سری سوم ذهن را به سمت پایان قطعی سریال بردند؛ حتی اگر یادتان باشد، صفحه اینستاگرام سریال از هشتگ #پایان_دوشنبه_های_شهرزاد استفاده کرده بود. نکته دیگر منطق روایی داستان است و این واقعیت که تکلیف شخصیت های اصلی یعنی شهرزاد، قباد، فرهاد، شیرین و حتی صابر روشن شده است….

حسن فتحی حالا توپ را در زمین بازیگران سریال انداخته است. حالا باید دید آیا بازیگران هم تمایل به ادامه این راه دارند؟

پرویز فلاحی‌پور که در دوسری آخر شهرزاد درخشید، ساخت شهرزاد چهار را نه‌تنها امکان‌پذیر می‌داند بلکه حتی پیشنهادی هم در زمینه ادامه داستان دارد: البته در پایان سری سوم داستان شخصیت‌های اصلی سریال به نقطه پایان رسید، اما اگر قرار بر ساخت شهرزاد ۴ باشد، می‌توان شهرزاد ۴ را درباره این‌که چه بر سر شهرزاد می‌آید، ادامه داد…

حتما بخوانید:  آرزوی سلامتیِ مجری سیما برای مرحوم مشکاتیان!

رامین ناصرنصیر هم اما بازیگری‌ست که امیدی به تولید سری چهارم ندارد: از همان ابتدا هم هیچ‌وقت قرار نبود شهرزاد ۴ ساخته شود. حالا هم فقط در رسانه‌هاست که اخباری درباره ادامه این سریال می‌شنویم. ناصرنصیر درباره این‌که اگر قرار بر ادامه این سریال باشد، دوست دارد در آن حضور پیدا کند یا نه؛ می‌گوید: «حالا که هنوز صحبتی در این مورد نیست و من هم درگیر کارهای دیگری هستم. به‌ هرحال شهرزاد یکی از بهترین کارها بود و طبیعی‌ست حضور در آن برای بازیگر مهم است.»

مجید سعیدی دیگر بازیگر شهرزاد اما به شوخی به این پرسش پاسخ می‌دهد: من امیدوارم شهرزاد ۴ ساخته نشود، چون من در فصل سوم کشته شدم. سعیدی احتمال ساخت فصل چهارم را هم به ‌دلیل نبود شهاب حسینی منتفی می‌داند: «فکر نمی‌کنم شهرزاد ۴ ساخته شود. مگر این‌که بخواهند قصه را بدون شهاب حسینی ادامه دهند.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *