شریعتمداری: آقایان عُرضه مقابله با گرانی را ندارند شریعتمداری: آقایان عُرضه مقابله با گرانی را ندارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شریعتمداری: آقایان عُرضه مقابله با گرانی را ندارند

شریعتمداری: آقایان عُرضه مقابله با گرانی را ندارند

حسین شریعتمداری با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته در روزنامه کیهان نوشت: رئیس ‌اتحادیه بارفروشانِ میوه درباره علت گرانی افسار گسیخته و غیر‌طبیعی لیموترش و لیمو شیرین در فضای کرونایی کشور، می‌گوید: «ما به وزارت صنعت و معدن، اتاق ایران، سازمان تعزیرات و… اعلام کردیم که انحصار لیمو‌ترش و شیرین در دست چهار، پنج نفر سودجو افتاده‌ که این میوه‌ها را در سردخانه‌ها دپو کرده‌‌اند. حتی از ۱۰ روز قبل به رئیس ‌تعزیرات حکومتی استان تهران و اتاق تهران نامه زدیم و آدرس این چهار، پنج نفر را دادیم»!

دبیرکانون مرغداران کشور در گفت‌وگویی از رابطه یکی از دستگاه‌های دولتی با واسطه‌ها خبر داده و می‌گوید: « شرکت پشتیبانی امور دام به جای اینکه مرغ را از خود مرغداران تهیه کند، از واسطه‌ها می‌خرد و همین مسئله باعث شده تا در هر کیلو مرغی که واسطه‌ها از مرغداران خریداری می‌کنند ۳ هزار تومان نصیب آنها شود».

و ده‌ها نمونه دیگر از این دست که به وضوح نشان می‌دهد لانه مفسدان اقتصادی از میدان دید مراکزی که وظیفه مبارزه با این پدیده پلشت را دارند، پنهان نیست و اگر اراده و همتی در میان باشد مقابله با گرانی‌های افسار گسیخته و کمر‌شکن به آسانی امکان‌پذیر است. اما، چرا دستی از آستین همت بیرون نمی‌آید و مقابله‌ای با مفسدان صورت نمی‌پذیرد؟! پاسخ این سؤال هرچه باشد، بی‌عرضگی و یا خدای نخواسته آلودگی برخی از دست‌اندر‌کاران از دایره آن بیرون نیست!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *