شورولت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا شورولت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شورولت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

شورولت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

اسب بخار: شورولت از مدل ۲۰۲۳ بلیزر با به روزرسانی‌هایی در سطوح مختلف رونمایی کرد.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

نمای بیرونی شورولت بلیزر ۲۰۲۳

در ظاهر خودرو به روزرسانی هایی جزئی صورت پذیرفته است و شاهد تغییرات آنچنانی نیستیم. در واقع، فیس لیفت بلیزر از نوع جزئی یا Minor است.

قاب مشکی براق جلوپنجره بلیزر، که از زیر چراغ های روز این خودرو شروع می شود، در مدل ۲۰۲۳ در قسمت پایینی تفاوت هایی با قبل داشته که موجب تغییر طراحی چراغ های اصلی درون سپر شورولت بلیزر ۲۰۲۳ شده است.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

در نمای عقب بلیزر، گرافیک داخلی چراغ های عقب تغییر کرده و دیزاین آن ها به مراتب نسبت به نسخه قبلی، زیباتر و به روزتر شده است.

از دیگر تغییرات این نسخه می توان به طیف رینگ های جدید ۱۸، ۲۰ و ۲۱ اینچی و همچنین رنگ های جدید آبی، خاکستری، برنزی و قرمز جدید برای بدنه شورولت بلیزر فیس لیفت اشاره نمود.

درون کابین بلیزر ۲۰۲۳

درون کابین شورولت بلیزر ۲۰۲۳ یک نمایشگر ۱۰ اینچی جدید برای سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو در نظر گرفته شده که این نمایشگر برای تمامی نسخه ها یکسان است.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

همچنین تمامی مدل های شورولت بلیزر دارای پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و وای فای هات اسپات هستند. لازم به ذکر است که سیستم‌ های دستیار راننده بلیزر هم در تیپ‌ های ابتدایی افزایش یافته است.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

به‌عنوان‌مثال، حالا کروز کنترل تطبیقی برای تیپ‌های پایین تر ارائه می‌شود و پکیج Safety Assist شورولت هم به‌ صورت استاندارد در بلیزر لحاظ می شود که هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، سیستم پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، سیستم حفظ حرکت در میان خطوط، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار از موارد موجود در این پکیج هستند. علاوه بر موارد ذکرشده، ترکیب رنگ کابین نیز در مدل های فیس لیفت تغییر کرده است.

حتما بخوانید:  آقای خیابانی، می‌خوای دیگه گزارش نکنی؟

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

قوای فنی شورولت بلیزر ۲۰۲۳

در خصوص قوای فنی، بلیزر مدل ۲۰۲۳ تغییری نداشته است. شورولت بلیزر فیس لیفت همچنان از همان دو پیشرانه مدل قبلی بهره می گیرد. پیشرانه اول یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار قدرت و محور محرک جلوست.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

گزینه بعدی یک پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۳۰۸ اسب بخار است و قدرت تولیدی پیشرانه در این نسخه به هر چهار چرخ منتقل می شود.

انتقال قدرت هر دو موتور هم از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک صورت می‌ پذیرد. شورولت بلیزر فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ از تابستان آینده به بازار عرضه می شود، اما شورولت هنوز در ارتباط با قیمت این خودرو حرفی به میان نیاورده است.

شورولت بلیزر ۲۰۲۳ چه تغییراتی داشته است؟

این خودرو در ظاهر و داخل کابین و همچنین از نظر تجهیزاتی، تغییراتی را تجربه کرده است.

شورولت بلیزر چه مشخصاتی دارد؟

بلیزر دارای دو موتور متفاوت است. پیشرانه اول یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار قدرت است. گزینه بعدی یک پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۳۰۸ اسب بخار است. انتقال قدرت هر دو موتور هم از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک صورت می‌ پذیرد.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳؛ غول آمریکایی جذاب و دلربا

زمان عرضه شورولت بلیزر ۲۰۲۳ چه تاریخی است؟

شورولت بلیزر فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ از تابستان آینده به بازار عرضه می شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *