شکست بایرن در شب پیروزی لیورپول و رئال مادرید شکست بایرن در شب پیروزی لیورپول و رئال مادرید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شکست بایرن در شب پیروزی لیورپول و رئال مادرید

شکست بایرن در شب پیروزی لیورپول و رئال مادرید

خبرگزاری ایرنا: در هفته هفتم بوندسلیگای آلمان، بایرن‌مونیخ صدرنشین به مصاف هافن هایم رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود هافن‌هایم پایان یافت.

در این مسابقه ادامیان در دقایق ۵۴ و ۷۹ برای هافن‌هایم و رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۷۲ برای باواریایی‌ها گلزنی کرد. با این نتیجه بایرن مونیخ هرچند صدر جدول را از دست نداد اما با فرایبورگ، لایپزیش و بایرن‌لورکوزن هم امتیاز شد و با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر ماند.

در دیگر بازی این هفته، دورتموند ۱۱ امتیازی به مصاف فرایبورگ رفت که این مسابقه نیز با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت. اکس ویتسل در دقیقه ۲۰ و اشرف حکیمی در دقیقه ۶۷ برای دورتموند و گاین لوکا والدسچمید در دقیقه ۵۵ و مانوئل آکانچی (گل به خودی) در دقیقه ۹۰ برای فرایبورگ گل زدند.

رئال مادرید در هفته هشتم لالیگا برابر گرانادا قرار گرفت و در سانتیاگو برنابئو ۴ بر ۲ پیروز شد.  کریم بنزما، ادن هازارد، لوکا مودریچ و خامس رودریگز برای رئال مادرید گلزنی کردند.

رئال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با انجام چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم لیورپول در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد در برابر میهمان سرسختش لسترسیتی به برتری لحظه آخری ۲ بر یک رسید.

سادیو مانه و جیمز میلنربرای  لیورپول گلزنی کردند.

 

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سرمایه چند میلیون ایرانی در بورس از دست رفت؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *