شکست قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل لهستان شکست قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل لهستان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / شکست قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل لهستان

شکست قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل لهستان

تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل لهستان در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف لهستان رفت. دو تیم پیش از این ۲۱ باز در میادین مهم بین‌المللی با هم روبرو شده بودند که لهستان در ۱۴ بازی پیروز شده و سهم ایران ۷ بازی بود.

تیم ملی ایران در لیگ ملت‌ها ۶ شکست متوالی در کارنامه خود دارد. آخرین تورنمنتی که ایران در آن با ۶ شکست متوالی مواجه شده بود، جام جهانی ۱۹۹۱ بوده است.

شکست قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل لهستان

ایران بازی را با جواد کریمی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی و آرمان صالحی (لیبرو) آغاز کرد و برای تیم لهستان نیز، ویلفردو لئون، میهاو کوبیاک و بارتوژ کورک غایب بودند.

دیدار حساس و خارج از جدول ایران و لهستان با برتری ۵ بر صفر حریف اروپایی آغاز شد تا آلکنو، خیلی زود بازیکنان ایران را برای ایجاد وقفه در روند بازی بیرون بکشد. تیم ایران به دنبال بازی‌های پر انتقاد روزهای گذشته در دریافت اول مشکل داشت و مرتکب اشتباهات زیادی می‌شد. آلکنو در امتیازات پایانی بازی، سعید معروف و امیر غفور را به زمین فرستاد که در خوشبینانه‌ترین حالت، بعید بود از این دو ستاره در آن مقطع از بازی، کاری برآید. پاس پشت امیر غفور و اسپک قدرتمند بردیا سعادت از منطقه ۲ از صحنه‌های جذاب این ست بود. تیم ایران در نهایت ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به حریفش واگذار کرد.

حتما بخوانید:  درخواست سردبیر سابق کیهان درباره «اعدام نکنید»

تیم ایران در پایان ست نخست، ۱۲ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و ۴ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان لهستان نیز ۱۱ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع، ۲ امتیاز مستقیم سرویس و ۸ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

آلکنو در ست دوم تاکید داشت که شاگردانش فقط بازی نکنند، بلکه بجنگند. او می‌گفت که مجموع سن بازیکنان درون زمین ایران، ۱۰۰ سال هم نیست، پس باید بیشتر بجنگند. بازیکنان ایران در این ست، تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در توپ‌گیری و حمله عملکرد خوبی داشتند. ایران تا امتیاز ۲۰ با لهستان، مساوی پیش رفت اما در نهایت ۲۵ بر ۲۰ شکست خورد.

تیم ایران در پایان ست دوم، ۲۲ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع روز تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان لهستان نیز ۲۴ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع، ۳ امتیاز مستقیم سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

به روزرسانی می‌شود …

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *