صدری: قهرمانی ششم، وعده من به هواداران است صدری: قهرمانی ششم، وعده من به هواداران است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صدری: قهرمانی ششم، وعده من به هواداران است

صدری: قهرمانی ششم، وعده من به هواداران است

خبرگزاری مهر: مجید صدری که از چند ماه قبل مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته بود توانست پرونده سنگین بدهی به سرمربی پیشین این تیم و دستیارانش را ببندد تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود و یحیی گل محمدی بتواند بازیکنان مد نظرش برای ادامه رقابتهای لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را به خدمت بگیرد.

صدری که از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان گزینه مدیرعاملی به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان معرفی شده است، ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های گروهی شرکت کرد و به تشریح اقدامات صورت گرفته در این مدت پرداخت.

صدری: قهرمانی ششم وعده من به هواداران است

برای آینده باشگاه برنامه ویژه ای داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: در یک سالی که در باشگاه هستیم اولین کنفرانس خبری را برگزار می کنیم که می خواهیم درباره یکسری مسایل گفتگو کنیم. خیلی دوست دارم درباره گذشته هر سوالی بود بپرسید و جواب بدهم اما برای آینده برنامه ویژه ای داریم.

قول قهرمانی ششم برای پرسپولیس

صدری در ادامه تاکید کرد: اگر قرار باشد اولین قول را بدهیم کسب قهرمانی ششم است. برای ما مهم این است که بتوانیم این قهرمانی را به دست بیاوریم و تقدیم به هواداران کنیم. البته مشکلات مالی فراوان و ایرادات زیادی وجود دارد که سعی می کنیم نداشته باشیم.

تشکر از کادر فنی

می خواهم از کادر فنی تشکر کنم که بدون حاشیه کار می کند. ما می خواهیم بدون دغدغه خاطر کارمان را پیش ببریم. می خواهیم در مسابقات داخلی مثل پنج سال گذشته موفق بمانیم و در آسیا هم موفقیت های دیگری را کسب کنیم.

دنبال مشاجره و دعوا نیستم

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما در مسابقات شماره یک هستیم که جایگاه اول را داریم اما این برای ما کافی نیست. باشگاه باید از لحاظ اخلاقی و فرهنگی هم شماره یک باشد. برای حل مشکلات دنبال دعوا و مشاجره نیستیم و مشکلات را می خواهیم با تعامل حل کنیم. البته نمی گذاریم حقوق باشگاه نادیده گرفته شود.

حتما بخوانید:  درخواست اروپایی‌ها از ایران درباره ۴ کشور منطقه

شفافیت مالی خواهیم داشت

صدری درباره مباحث داخلی باشگاه گفت: بزرگترین سرمایه ما هواداران هستند و تا می توانیم باید اعتماد خودمان و اطرافیان را جلب کنیم. هرجایی که باشگاه این سود را برده است همه هم منتفع شده اند. می خواهیم شفافیت مالی داشته باشیم. از روابط عمومی می خواهم که هر ماه حداقل یک بار گزارش عملکرد را ارائه دهد چرا که روی شفافیت خودمان جدی هستیم.

پرداخت ۷۴۵ هزار دلار کالدرون

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اولین سوال راجع به پرداخت با تاخیر مطالبات گابریل کالدرون گفت: فقط او را نداریم و دو سه مورد داریم که باید کارهایش را انجام دهیم. دهم تیرماه ۱۳۹۸ قرارداد کالدرون را آقای ایرج عرب امضا کرد. سپس اولین اختلاف در اول ژانویه ۲۰۲۰ پیش آمد که مدیرعامل آقای انصاریفرد بودند. دهم تیرماه ۱۳۹۹ صدور رای شد و دیروز هم تسویه شد. در زمان حضورش حدود ۳۰۰ هزار دلار پرداخت می شد. سپس مابقی پرداخت شد. در مجموع حدود ۷۴۵ هزار دلار به ایشان و خواکین پرداخت شد.

جزئیات قرارداد کالدرون با پرسپولیس

وی درباره میزان قرارداد سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: هر فصل ۸۵۰ هزار دلار قرارداد کالدرون بود. قرار بود ۳۰۰ هزار دلار دو هفته بعد از امضا، ۳۰۰ هزار دلار در نیم فصل و باقیمانده هم در پایان فصل به او پرداخت شود.

با ۱۰۰ هزار دلار این پرونده بسته می شد

صدری یادآور شد: کاری که با ۱۰۰ هزار دلار انجام می شد و آقای رسول پناه هم گفت به اینجا رسید فحش ها و تهمت ها را ما شنیدیم اما آقایان کسی جوابگو نیست. بدهی که می توانستیم با ۱۰۰ هزار دلار را جمع کنیم با التماس با ۷۵۰ هزار دلار جمع کردیم. بنده باید جوابگوی عملکردم حتی پس از ۱۰ سال رفتن از پرسپولیس باشم‌ حداقل بیایند بگویند بنا به این دلایل ، ۱۰۰ هزار دلار را ندادیم. دستگاه های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند.

حتما بخوانید:  توضیح درباره کمک ۱۸ میلیون یورویی اروپا به ایران

سجادی کمک کرد تا مشکل حل شود

صدری درباره نحوه دریافت مبلغ برای پرداخت به کالدرون گفت: شخصی که در این پرونده خیلی کمک کرد وزیر ورزش بود. ۲۲ میلیارد تومان را قبلا هم می گرفتیم اما اولویت با بازیکنان بود و نتوانستیم پول را بدهیم. در نهایت وزارت ورزش کمک کرد تا ما پول کالدرون را بدهیم. نمی گوییم مقصر هستند اما بیایند و به مردم پاسخ بدهند.

وزارت ورزش سه و نیم میلیارد تومان صرفه جویی کرد

سرپرست باشگاه پرسولیس ادامه داد: پس از تهیه پول دنبال این هستیم که هزینه ها را کم کنیم. بعد از این که پول را تامین کردیم با کمک آقای سجادی از بانک مرکزی درخواست ارز نیمایی کردیم. قبلا وقتی دلاری قرار بود بدهیم ارز آزاد می گرفتیم. مثلا برای همین رادو چنین کاری کردیم. قیمت روز دلار را محاسبه می کردند. وزارت ورزش کمک کرد تا سه میلیارد و پانصد میلیون تومان به نفع باشگاه شود.

از هوادار برای کالدرون خرج کردم

صدری درباره نحوه ارتباط با کالدرون تصریح کرد: من دوبار با آقای کالدرون صحبت کردم. وکیلی دارد به اسم آقای کاظمی که به دفترم آمد و ویدئو کال کردیم تا در ترکیه پول را بدهیم. از او خواستیم بیاید بی احترامی های قبلی را فراموش کند. ما از هواداران هم خرج کردیم و گفتیم به احترام هوادار این پول را در پنج قسط دریافت کنید. دو بار در ترکیه قرار گذاشتیم اما ایشان نیامد. صرافی به ما گفت اگر در ترکیه امارات یا قطر شماره حساب دهید ما تمام پول را ۲۴ ساعته پرداخت می کنیم. بار دوم از طریق امیرعلی حسینی ارتباط گرفتیم و خواستیم شماره حساب در این کشورها بدهد اما ایشان فقط و فقط ما را به وکیل خودش سپرد.

حتما بخوانید:  ترک برنامه زنده سیما توسط دو مهمان اصلاح‌طلب

خواکین پول را از کالدرون گرفته بود

صدری درباره ه تعامل با دستیار وی که در فولاد خوزستان حضور دارد، یادآور شد: برای خواکین به آقای گرشاسبی زنگ زدیم. از او خواستم با خواکین صحبت کند تا پول او را به ارزش ۱۰۹ هزار دلار در ایران بدهیم. بعد گفت من پولم را کامل از کالدرون گرفتم و این پول را به او دهید. سپس ما به ملانی شایر وکیل کالدرون زنگ زدیم. او پس از بارها پیام یکی از آنها را جواب داد. او گفت حسابی در سوئیس داریم. خودتان می دانید ما در تحریم هستیم و ما یک ریال نمی توانیم در چارچوب قانون به راحتی پرداخت کنیم.

دو قسط رفت پول اصلی نرفت

صدری افزود: دو قسط اول را کامل پرداخت کردیم. سپس قسط سوم را که ۶۰۰ هزار دلار بود دادیم. بعد از آن توضیحات کتبی خواستیم که بلافاصله بانک هم پول را برگرداند چون شک کرده بود چه ارتباطی وجود دارد. مجبور شدیم کم کم پول را بدهیم.

به کالدرون التماس کردم او توهین می کرد

جای دردآور اینجا بود که وقتی ۴۵ هزار دلار مانده بود برای کالدرون یک صفحه نامه نوشتم و التماس کردم که به خاطر هوادار، پنج درصد باقیمانده را که فرستادیم تایید کنید تا ما بتوانیم زودتر اعلام کنیم. اما پاسخ او در پیامی صوتی سرتاسر توهین بود. التماسم را به وکیلش کشاندم تا دو روز زودتر کار انجام شود. او می گوید من به ایران احترام می گذارم و دوستشان دارم اما اینگونه پاسخ داد. جرا در عمل جور دیگری بودید. کالدرون با دو کلمه که چرا مدام می گویید لطفا لطفا! من تا ریال آخر پولم را می گیرم جواب می دهم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *