ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش

ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش

جماران: آبان ماه سال جاری یک دانش آموز زنجانی توسط معلم ورزش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد تا جایی که لب او دچار پارگی شدید و یکی از دندان هایش آسیب می بیند.

این دانش آموز به همراه پدر خود، شکایاتی در کلانتری و اداره آموزش و پرورش زنجان ثبت کرده اند اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

دانش آموز مضروب در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: یکی از مسئولین مدرسه دوستم را کنار کشیده و به او گفته اگر رضایت ندهم همه کلاس را در یک درس مردود می کند.

وی در تشریح ماجرا گفت: درجریان برگزاری یک مسابقه بین کلاسی یکی دانش آموزان که داور مدام اصرار می کرد لباس ورزشی ام را در بیاورم که من هم متاسفانه با او بد صحبت کردم و لفظ بدی به کار بردم اما بلافاصله نیز از او و معلم خود عذرخواهی کردم ولی معلمم توجهی نکرد و شروع به کتک زدن من کرد و بابت این کار خود عذرخواهی هم نکرد.

وی در ادامه افزود: از آنجا که پدرم به شدت از این کار معلمم ناراحت است و او حتی یک تماس برای عذرخواهی نگرفته است بر شکایت خود اصرار دارم.

این دانش آموز تصریح کرد: بابت این اتفاق یکی از معلمانم که مرد بسیار خوبی است، برای عذرخواهی به خاطر رفتار آن معلم به مغازه پدرم آمد ولی معلم ورزشم این کار را نکرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، شامگاه یکشنبه در خصوص این خبر و چگونگی واقعه آن به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه روز ۲۷ آبان امسال در یکی از مدارس این ناحیه در زنگ ورزش زمانی به وقوع پیوسته بود که معلم ورزش پس از پایان زنگ در حال هدایت دانش آموزان به بیرون از سالن بوده که برخوردی بین یک دانش آموز و معلم ورزش روی داده است.

حتما بخوانید:  سانسور موهای پریناز ایزدیار در شبکه سه

حمید حاتمی افزود: پس از ارجاع این موضوع به اداره آموزش و پرورش دستور پیگیری و بررسی آن صادر شد و در آن زمان والدین دانش آموز اعلام کردند که شکایتی از این برخورد انجام گرفته ندارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، موضوع منتفی اعلام شد، اما پس از گذشت ۲ هفته به دلیل نامعلومی این خبر در شبکه های مجازی انتشار یافت.

این مسؤول ادامه داد: بر این مبنا، واحد رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش زنجان این آمادگی را دارد که موضوع را باجدیت بررسی کرده و در صورت وجود شکایتی پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: دست اندرکاران آموزش و پرورش استان نیز تاکید دارد که در صورت شکایت دوباره دانش آموز تنبیه شده این موضوع از سوی واحد ارزیابی و شکایت آموزش و پرورش با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، ادامه داد: این در حالی است ک معلمان زحمتکش زنجانی، در راستای خدمتگزاری به نسل آیند ساز کشور تلاش می کنند و در جلسه مدیران آموزش و پرورش استانی نیز در خصوص ممنوعیت هر گونه تنبیه و در اشکال گوناگون اطلاع رسانی لازم انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این موضوع حتی در مدارس و شورای معلمان شهر زنجان نیز مطرح شده و به هیچ عنوان در آموزش و پرورش شاهد چنین قضایای نیستیم و در مورد موضوع اخیر نیز پیگیری های انجام شده بر عدم شکایت والدین دانش آموز حکایت داشت.

حاتمی افزود: در صورت شکایت والدین دانش آموز تنبیه شده تا رسیدن این دانش آموز به حق و حقوق قانونی رسیدگی خواهد شد.

حتما بخوانید:  رهبر انقلاب: وزرای فرهنگ و صنعت مسأله کاغذ را حل کنند

وی یادآوری کرد: حفظ شان و حیثیت معلم و دانش آموز امری مهم تلقی می شود و آموزش و پرورش زنجان نیز بنا بر وظیفه قانونی ، آن را همواره مورد توجه قرار داده است.

این مسؤول تاکید کرد: به هیچ عنوان تنبیه بدنی در کار نبوده و این حادثه هنگام هدایت دانش آموزان به خارج از سالن ورزشی پس از اتمام زنگ ورزش از سوی معلم رخ داده است.

تصاویر شکافته شدن لب این دانش آموز توسط جماران، منتشر می شود.

ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش!

ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش!

ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش!

ضرب‌وشتم دانش‌آموز زنجانی توسط معلم ورزش!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *