طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

فرارو: اخیراً تصاویر رندری از پرچمدار آینده گوشی‌های سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra 5G در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از طراحی جالب توجه این گوشی به همراه قابلیت‌هایی همچون بهره گیری از دوربین خیره کننده ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت المپوس، S Pen و صفحه نمایش ۶٫۸۱ اینچی Super AMOLED LTPO، دارد.

به نقل از وبسایت فناوری LetsGoDigital، انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ مجموعه جدیدی از دستگاه‌های سری S را معرفی کند. Galaxy S22 Ultra جانشین S21 Ultra خواهد شد و پرچمدار جدید سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ خواهد بود. در چند ماه گذشته مطالب زیادی در مورد ویژگی‌های احتمالی این مدل برتر نوشته شده، از جمله اینکه انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با تراشه ۴ نانومتری Exynos جدید و پردازنده گرافیکی AMD، پشتیبانی از ردیابی اشعه و سایه زنی با نرخ متغیر عرضه شود. همچنین این شایعه نیز مطرح است که این گوشی به به احتمال زیاد به یک خنک کننده جدید، به شکل یک فن داخلی مجهز شود.

یکی از شایعات بسیار جالب توجه و البته جدی در خصوص گلکسی S22 Ultra این است که سامسونگ این پرچمدار را به سنسور عظیم ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCell، زوم اپتیکال و فناوری OIS با تغییر سنسور، مجهز خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود سیستم دوربین این گوشی احتمالاً با همکاری سازنده ژاپنی دوربین و لنز Olympus ساخته خواهد شد. اکنون براساس تمام این شایعات، Technizo Concept، طراح سرشناس دنیای فناوری، با همکاری وبسایت LetsGoDigital جدیدترین تصاویر مفهومی از Samsung Galaxy S22 Ultra را طراحی و منتشر کردند.

براساس این تصاویر رندر جدید اکنون ما تصور واقع بینانه تری از پرچمدار جدید سامسونگ بدست خواهیم آورد. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد از صفحه نمایش ۶٫۸۱ اینچی Super AMOLED LTPO بهره می‌برد؛ بنابراین فقط مدل اولترا از صفحه نمایش منحنی و صفحه پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر این، پشتیبانی از S Pen احتمالاً در S22 Ultra منحصر به فرد خواهد بود.

حتما بخوانید:  پروین و دایی در تیم منتخب قرن ۲۰ فوتبال آسیا

برای مدتی اعتقاد بر این بود که سامسونگ دوربین زیر پانل را در دستگاه پرچمدار بعدی خود ادغام خواهد کرد. با این حال، طبق آخرین گزارش از کره جنوبی، این شرکت تصمیم گرفته است که این ویژگی را به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ و زمانی که Galaxy Note 22 را عرضه می‌کند، موکول کند؛ بنابراین رندر‌های سه بعدی جدید یک دوربین جلوی درون حفره را نشان می‌دهند که دقیقاً مانند سری S21 است.

با نگاه به پشت قاب این گوشی، ماژول دوربین چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، تمام توجهات را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، طراحی مفهومی یک سنسور زاویه فوق العاده عریض و دو دوربین تله فوتو را نیز نشان می‌دهد که همراه با AF لیزر، یک الگوی مربع شکل را تشکیل می‌دهند. فلاش ال‌ای دی نیز در میان این ترکیب چهارگانه قرار می‌گیرد.

Technizo Concept همچنین یک Adaptive Heat Fan را در طراحی خود ادغام کرده است که دقیقاً در زیر دوربین و تراشه و درست بالای باتری قرار دارد. همانطور که در تصاویر مفهومی دیده می‌شود، در دو طرف دستگاه شکافی برای خروج هوا در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر چند گوشی هوشمند گیمینگ با یک فن داخلی مانند Lenovo Legion Phone Duel و Nubia RedMagic 5s در بازار وجود دارد. ماه گذشته LetsGoDigital کشف کرد که سامسونگ یک علامت تجاری برای حالت Active Fan Mode ثبت کرده است که نشان می‌دهد این سازنده کره‌ای به احتمال زیاد در حال کار بر روی فن خنک کننده‌ای برای تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌های خود است؛ بنابراین بعید نیست که این قابلیت در Galaxy S22 Ultra برای اولین بار ظاهر شود.

حتما بخوانید:  رئیس «اینستکس» نیامده مجبور به انصراف شد

از این گذشته، تولیدکننده تراشه AMD در رویداد Computer 2021 اعلام کرد که این شرکت با سامسونگ برای ساخت تراشه اگزینوس آینده خود همکاری کرده است. گفته می‌شود این پردازنده با GPU AMD RDNA2 همراه با پشتیبانی از ردیابی اشعه و سایه زنی با نرخ متغیر ارائه می‌شود. هر دو ویژگی باعث می‌شوند بازی‌ها در تلفن همراه جلوه بسیار بهتری پیدا کنند. این امر هر چند که باعث گرم‌تر شدن گوشی می‌شود، اما راه حل فن داخلی می‌تواند این مسئله را رفع کند.

وقتی صحبت از رنگ می‌شود، سامسونگ بدون شک مدل‌های جدید سری S خود را در طیف وسیعی از انواع جدید رنگ عرضه می‌کند. برای تجسم سه بعدی، Technizo Concept پنج نسخه شیک با یک پالت رنگ تیره را انتخاب کرده است که معمولاً مناسب کاربران تجاری است. این رنگ‌ها شامل سیاه، نقره ای، آبی، سبز و قرمز است.

اطلاعات جدید در مورد Samsung S22 Ultra 5G بدون شک در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت، اما به هر حال، هنوز ۶ ماه دیگر طول می‌کشد تا سری جدید جدید از راه برسد؛ بنابراین می‌توان حدس زد پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، سازنده کره جنوبی ابتدا برخی از تلفن‌های هوشمند دیگر را معرفی می‌کند.

در ماه آگوست انتظار می‌رود سامسونگ برای رونمایی از تلفن‌های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 یک رویداد Galaxy Unpacked برگزار کند. علاوه بر این، ساعت هوشمند Galaxy Watch 4، تبلت‌های Galaxy Tab S8 Plus و Galaxy Buds 2 نیز در مسیر عرضه قرار دارند. چند هفته بعد Galaxy S21 FE نیز وارد خواهد شد، بنابراین تا رونمایی از S22 Ultra، به اندازه کافی دستگاه‌های جدید سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.تصاویر مفهومی گوشی پرچمدار سامسونگ Galaxy S22 Ultra

حتما بخوانید:  جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ ایران لغو شد

طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

طراحی خیره‌کننده گلکسی S۲۲ اولترا

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *