عذر‌خواهی کاپیتان؛ حمایت ملی‌پوشان از شجاعی عذر‌خواهی کاپیتان؛ حمایت ملی‌پوشان از شجاعی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عذر‌خواهی کاپیتان؛ حمایت ملی‌پوشان از شجاعی

عذر‌خواهی کاپیتان؛ حمایت ملی‌پوشان از شجاعی

برترین‌ها: مسعود شجاعی به خاطر اتفاقاتی که در بازی با عراق رخ داد از مردم عذر‌خواهی کرد. همزمان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرام خود از کاپیتان تیم ملی حمایت کردند.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عراق تن به شکست دو بر یک داد و مسعود شجاعی در نیمه دوم بازی از زمین اخراج شد. بعد از پایان این دیدار انتقادات فراوانی از مسعود شجاعی صورت گرفت و خیلی‌ها به عملکرد کاپیتان ایران در بازی را عراق اعتراض کردند.

عذر‌خواهی کاپیتان از مردم بعد از شکست مقابل عراق

شجاعی بعد از این اتفاق در صفحه اینستاگرامش پیرامون اتفاقات بازی با عراق نوشت: همیشه در این سال‌ها که پیراهن تیم ملی را بر تن کردم نهایت تلاشم را انجام دادم که با تمام وجود برای تیم ملی بازی کنم که منجر به موفقیت تیم ملی شود و باعث سربلندی شما، مردم شریف ایران و غرور خانواده و دوستانم شوم، خیلی دوست داشتم بعد از بازی پیام آور شادی باشم و تبریک بگویم.

وی در ادامه نوشت: بعد از آن اتفاق تخ حرفی ندارم جز شرمندگى و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار، هواداران، خانواده و دوستانم عذر‌خواهی کنم چون به خوبى می‌دانم که موفقیت و بردهاى تیم ملى چقدر در زندگى روزمره شما تاثیر گذار هست. قوی می‌مانم و تلاشم را می‌کنم که باز هم باعث افتخارتان باشم.

پس از عذرخواهی مسعود شجاعی، تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از جمله سردار آزمون،مهدی طارمی،رامین رضاییان،مرتضی پور علی گنجی و همچنین اشکان دژاگه،در صفحه اینستاگرام خود از مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران حمایت کردند.

حتما بخوانید:  تزریق اولین دوز استنشاقی واکسن رازی کووپارس

عذر‌خواهی کاپیتان از مردم بعد از شکست مقابل عراق

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *