عزیزی: کنعانی اشتباه کرده، ولی نابودش نکنید عزیزی: کنعانی اشتباه کرده، ولی نابودش نکنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / عزیزی: کنعانی اشتباه کرده، ولی نابودش نکنید

عزیزی: کنعانی اشتباه کرده، ولی نابودش نکنید

خبرگزاری فارس: خداداد عزیزی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای محمد حسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده است گفت:به نظرم باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری کرده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما بابا شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: بعید می‌دانم اقدامی که صورت گرفته قانونی باشد.حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد. اگر کسی چنین کاری انجام می‌دهد باید با او به صورت قانونی برخورد شود چون آبروی افراد را نشانه رفته است.کنعانی‌زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه کرده اما نباید او را نابود کرد.

عزیزی: کنعانی اشتباه کرده، ولی نابودش نکنید

عزیزی به فاطر تصریح کرد: در اینکه این بازیکن دچار اشتباه شده و نباید در قالب بازیکن تیم ملی و یک فرد سلبریتی اشتباه کند شکی وجود ندارد اما باید قبول کرد که در ورزش ما به خصوص در مورد افرادی که زود رشد می‌کنند فرهنگ سازی صورت نگرفته است. یکی باید بازیکن تیم ملی را از رده نوجوانان توجیه کند که حواسش باشد هر نوع رفتاری انجام ندهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی چنین فیلمی منتشر می‌شود یا صدایی بیرون می‌آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد صورت گرفته فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب شود.از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر کرده و ذهنش درگیر است. روی صحبتم با مردم است، بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو اینکه او اشتباه کرده باشد. من تاکید می‌کنم همین که از کنعانی‌زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی فراموش نکنید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی بازداشت شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *