علم‌الهدی: ایران با هیچ چیزی قابل براندازی نیست علم‌الهدی: ایران با هیچ چیزی قابل براندازی نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم‌الهدی: ایران با هیچ چیزی قابل براندازی نیست

علم‌الهدی: ایران با هیچ چیزی قابل براندازی نیست

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی:  امام جمعه مشهد گفت: توسعه موج مقاومت در دنیا دشمنان را عصبانی و مستاصل کرده و از روی استیصال به اهانت به مقدسات و پیامبر اسلام (ص) روی آورده‌اند.

 وی در خطبه مجازی نماز جمعه مشهد افزود: دشمنان می‌خواهند غیض و غضب خود را با اهانت درمان کنند و بدتر از جسارت کردن و فحش دادن، توجیه این جسارت به وسیله عوامل سیاسی فرانسه و برخی کشورهای اروپایی است.

وی ادامه داد: نشریه شارلی ابدو توهین کرده و رییس جمهوری فرانسه این توهین را توجیه می‌کند، توجیه او بدتر از توهین کردن است.

امام جمعه مشهد گفت: آنان اهانت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد انسان را آزادی بیان می‌نامند اما تبیین جریان دروغ، ساختگی و افسانه‌ای هولوکاست را آزادی بیان نمی‌دانند و اگر یک مورخ و محقق در این زمینه تحقیق کند او را به خاطر بیان و تحقیق به اعدام محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه مظلومیت پیامبر اسلام (ص) و جسارت و اهانت به آن حضرت به یک زمان خاص در صدر اسلام خلاصه نمی‌شود افزود: مظلومیت پیغمبر (ص) در طول تاریخ تا امروز وجود داشته و تا روزی که شیطان و جریان شیطانی وجود دارد، اهانت به آن حضرت ادامه خواهد داشت.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: امروز سه مسئله دشمنان ما را عصبانی کرده است. نخستین موضوع گرایش مردم دنیا به اسلام است، امروز در همه نقاط دنیا، دسته دسته مردم به اسلام می‌گروند و این امر دشمن ما را عصبانی می‌کند.

وی گفت: مسئله دوم، نفوذ مقتدرانه نظام اسلامی مدافع و وابسته به پیغمبر خدا (ص) در این منطقه است که طی ۴۰ سال مقتدرانه توسعه پیدا کرده و این نفوذ روز به‌ روز بیشتر می‌شود و به‌ جایی می‌رسد که با هیچ توطئه و شیطنتی نمی‌توانند این نفوذ را کم کنند.

حتما بخوانید:  «پروین بهمنی»، مادر لالایی ایران درگذشت

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: نفوذ ایران در عراق و سوریه به جایی رسیده است که با هیچ چیزی قابل براندازی نیست، هر توطئه‌ای اجرا کنند به ضررشان است، دشمنان می‌خواهند نفوذ ایران و جریان مقاومت را در لبنان براندازند، دست به توطئه انفجار عظیم می‌زنند و این همه ویرانی به وجود می‌آورند، به خیال خودشان می‌خواهند با نفوذ ما مقابله کنند و جریان مقاومت را براندازند اما به ضررشان تمام شده و روز به روز قدرت مقاومت بیشتر شده است و این امر آنها را عصبانی کرده است.

وی ادامه داد: سومین چیزی که امروز دنیای غرب، اروپا و آمریکا را عصبانی کرده است، توسعه موج مقاومت است. مقاومت دیگر امروز منحصر به ایران، عراق، سوریه و لبنان نیست، مقاومت از دل یمن نیز سر می‌کشد آن هم در یک جریان مقتدرانه و ایثارگرانه‌ای که همه چیزشان را می‌دهند و در خط براندازی مزدوران آمریکا و استکبار، مردانه ایستاده‌اند و از روز اول قوی‌تر و مقتدرتر هستند.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه مقاومت و تقوا دو رکن غلبه بر دشمنان است گفت: قرآن می‌فرماید در برابر دشمنان خدا مقاوت کنید و جا نخورید، با آنان هماهنگ نشوید و دست ندهید، اگر مقابله با این‌ها برای شما سختی و رنج دارد و تحریم اقتصادی است، مقاومت کنید و باتقوا باشید، یعنی دشمن به هیچ وجه در ایده‌ها، آرمان‌ها، کردار و رفتار الگوی شما قرار نگیرد.

وی افزود: خداوند در سوره آل عمران می‌فرماید این افراد کافر که منافقانه با شما برخورد می‌کنند را خودی نگیرید، با این‌ها محرم نشوید و از خود ندانید، این‌ها در مقام ایجاد فساد، فحشا و جنایت در بین شما کوتاه نمی‌آیند و هرچه از دستشان برآید در مقام کینه و عداوت انجام می‌دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *