علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود

علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود

ایرنا: امام جمعه مشهد گفت:باید با رعایت نکات بهداشتی و محدودیتها جشنهای ماه شعبان در فضای حقیقی نیز برگزار شود و فقط جشن گرفتن در فضای مجازی کافی نیست.

وی روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد مهدویت خراسان رضوی افزود: نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود لذا مهم است برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا چگونه عمل کنیم و بایدبا هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های اعیاد شعبانیه باشید.

وی ادامه داد: در نیمه شعبان سال‌های گذشته، حرکت‌های جمعی در کل کشور ایجاد می‌شد که مردم برای عهد و پیمان خودشان با امام زمان (عج) راهپیمایی می‌کردند اما امسال امکان این کار فراهم نیست.

علم‌الهدی: جشن‌های شعبان، حقیقی برگزار شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که باید ابتکارات بیشتری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به خرج داد گفت: باید بررسی کنید و بسنجید چگونه با ابتکارات و ابداعات بیشتری این مراسم را برگزار کنید زیرا در آینده مناسبت‌های بسیار مهمی در پیش داریم.

علم‌الهدی با بیان این‌که باید به ۲ موضوع “ایجاد مباحث فرهنگی” و “برگزاری جشن‌های اعیاد طبق دستورالعمل‌های بهداشتی” توجه داشت افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف می‌توانید برگزاری جشن‌ها را ساماندهی کنید تا کسی خارج از رعایت نکات بهداشتی اقدام به برگزاری جشن‌های اعیاد شعبان نکند.

وی ادامه داد: در تلاش باشید که با حضور کارناوال‌های شادی و تزیین سردر خانه‌های مردم، این شادی و شور را به فضای شهر بیاوریم و هر کس به هر مقداری برای وجود مقدس امام عصر قدم بردارد آن حضرت نیز متوجه او خواهند شد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۶۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۹۳ تن از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۶۸۷ تن رسیده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وزیر جهاد: مردم از توزیع مرغ بسیار خوشحال بودند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *