غیبت دولتی‌ها، مجلس را از راس امور خارج کرد! غیبت دولتی‌ها، مجلس را از راس امور خارج کرد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / غیبت دولتی‌ها، مجلس را از راس امور خارج کرد!

غیبت دولتی‌ها، مجلس را از راس امور خارج کرد!

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم کرونا را زمین‌گیر کنیم و دست به دست هم از این بحران عبور کنیم.

مسعود پزشکیان در ابتدای جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما امروز راجع به موضوعی که کشور و کل جهان را درگیر کرده یعنی کرونا صحبت خواهیم کرد و در همین راستا از وزرای کشور و بهداشت و معاون رییس جمهور دعوت شده که حضور داشته باشند و گزارشی از وضعیت این بیماری، شرایط اقتصادی و اتفاقاتی که در منطقه افتاده ارائه کنند و بعد از صحبت آنها نیز ما جمع‌بندی‌ای را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید از زحمات همه عزیزان، مردم، صداوسیما، دولت، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در مبارزه با این ویروس قدردانی کرد. صداوسیما نیز با تمام تلاش در این باره اطلاع‌رسانی کرد.

پزشکیان که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده دارد، در پایان گفت: آنچه مهم است این است که اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس را زمین‌گیر کنیم و با مشارکت همه مردم و به صورت عالمانه و دست به دست هم از بحران عبور کنیم.

مسعود پزشکیان پس از اتمام سخنانش از وزرای کشور و بهداشت و رییس سازمان برنامه و بودجه خواست که گزارش خود را ارائه کنند، اما لحظاتی بعد گفت که آنها هنوز در جلسه مجلس حاضر نشدند.

نایب رییس مجلس از این موضوع انتقاد کرد و گفت که دولت موضوع را جدی نگرفته است. قرار بود ساعت ۹ در جلسه حضور داشته باشند. جاده‌ها هم که خلوت است و ترافیکی نبوده است.

حتما بخوانید:  شوک مدیریتی به استقلال؛ فتح‌الله‌زاده استعفا کرد

علی لاریجانی رییس مجلس، چند روزی است که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می برد.

دولتمردان در جلسه مجلس برای بررسی کرونا حاضر نشدند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود امروز (سه شنبه ۱۹ فروردین) جلسه علنی مجلس با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود و گزارشی از وضعیت شیوع کرونا و تبعات اقتصادی آن به نمایندگان ارائه دهند.

وی افزود: متأسفانه هیچ کدام از این دولتمردان در جلسه امروز حضور ندارند و فقط امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و همتی رئیس جمعیت هلال احمر حضور پیدا کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه علنی امروز مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس هم با انتقاد از عدم حضور دولتمردان در جلسه امروز گفت: متأسفانه گویا دولت کرونا را‌‌‌ شوخی گرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *