فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس اجرایی شد فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس اجرایی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس اجرایی شد

فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس اجرایی شد

خبرگزاری ایرنا: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: طرح اتوبوس و مینی‌بوس‌های دربستی به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از صبح امروز (۲۳ فروردین ماه) در پایتخت اجرایی شد.

محمود ترفع روز گفت: فعالیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی جدا از فعالیت ناوگان شرکت اتوبوسرانی است و هیچ‌گاه این طرح در اتوبوس‌های بخش خصوصی و شرکت واحد اجرا نخواهد شد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه تمامی خطوط شرکت واحد فعالیت خود را با تمامی ظرفیت موجود انجام می‌دهند و خللی در خدمت رسانی همیشگی وجود ندارد. ترفع در خصوص نحوه استفاده از این اتوبوس ها توضیح داد: شهروندان با مراجعه به سایت behamrah.ir و نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود می‌توانند تعدادی مسیر پر ازدحام به همراه ساعت حرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌ها را مشاهده و درنهایت یک صندلی در سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند.

به گفته این مقام مسئول، شهروندان باید هزینه صندلی را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند و رأس ساعت انتخاب شده در مبدأ حضور داشته باشند. ترفع یادآور شد: این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی در حوزه تاکسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و سفرهای درون شهری توسط اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های تحت تملک این استارتاپ انجام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی امروز با ظرفیت کامل به شهروندان سرویس رسانی خواهد کرد و این استارتاپ هم در کنار ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از ازدحام داخل اتوبوس‌ها فعالیت می‌کند. ترفع درباره علامت‌گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: با توجه به کمبود زمان، فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های خط تندرو علامت گذاری شده است و از تمامی شهروندان درخواست داریم که به منظور حفظ سلامت خود در سایر اتوبوس‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حتما بخوانید:  تصاویر جانگداز از کودک ۱۰ ساله و ۸ کیلویی یمنی

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها، سوار اتوبوس‌ها نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند

آغاز به‌کار اتوبوس و مینی‌بوس دربستی در تهران

آغاز به‌کار اتوبوس و مینی‌بوس دربستی در تهران

ویدئویی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در متروی تهران را ببینید: 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *