فرار استقلال به سوی قهرمانی با همان «همیشگی» فرار استقلال به سوی قهرمانی با همان «همیشگی» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرار استقلال به سوی قهرمانی با همان «همیشگی»

فرار استقلال به سوی قهرمانی با همان «همیشگی»

برترین‌ها: به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی یک – یک خاتمه یافت. کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر و حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

خیز بلند استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی (۳۱ – امین قاسمی‌نژاد)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح (۳۱ – میلاد زکی‌پور)، امین پورعلی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و حامد پاکدل.

داور: محمدحسین ترابیان

دقیقه ۴: ضدحمله سرعتی و فوق‌العاده خطرناک پرسپولیسی‌ها به شکلی عجیب از دست رفت. حامد پاکدل در موقعیتی تک به تک با فروزان در حالی که می‌توانست مهدی ترابی را نیز صاحب توپ کند، با بی‌دقتی توپ را به بدن سنگربان گل‌گهر کوبید تا این موقعیت بسیار خطرناک برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه ۹: ارسال تند و تیز و زمینی برزای از جناح چپ را کی‌روش با شوتی تک ضرب از روی خط شش قدم راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک به خوبی سد راه گلزنی سیرجانی‌ها شد.

دقیقه ۱۳: ارسال دقیق رامین رضاییان از جناح راست را حامد پاکدل با یک ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه فروزان کرد. در این صحنه به نظر می‌رسید توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد کرده است که همین موضوع با اعتراض شدید گل‌گهری‌ها مواجه شد، اما داور معتقد بود گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

حتما بخوانید:  جزئیات شهادت ۱۱ نفر در مرز‌ مریوان

دقیقه ۱۴: علی‌اصغر عاشوری به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۵: اشتباه حامد لک روی ارسال بلند بازیکنان گل‌گهر باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به سعید صادقی برسد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به چند بازیکن پرسپولیس به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ارسال خطرناک رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل کمال کامیابی‌نیا و دروازه گل‌گهر عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: کمال کامیابی‌نیا دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۳۳: ارسال سعید صادقی روی اشتباه مهلک حامد لک با ضربه سر کی‌‌روش استنلی وارد دروازه پرسپولیس شد تا گل تساوی شاگردان گل‌‌گهر به راحتی به ثمر برسد.

دقیقه ۳۳: شوت از راه دور محکم سعید آقایی را محسن فروزان با شیرجه‌ای بلند دور کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *