فرماندار ایرانشهر: مردم فعلاً تجمع را پایان داده‌اند فرماندار ایرانشهر: مردم فعلاً تجمع را پایان داده‌اند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرماندار ایرانشهر: مردم فعلاً تجمع را پایان داده‌اند

فرماندار ایرانشهر: مردم فعلاً تجمع را پایان داده‌اند

رویداد ۲۴ نوشت: مولوی محمدطیب ملازهی امام جمعه ایرانشهر که نخستین بار خبر تجاوز گروهی به ۴۱ دختر را در نماز جمعه اعلام کرده است، در خصوص نام و پیشینه متهمان این ماجرا می‌گوید: نمی‌توانیم نام افراد را ببریم اما می‌توانم بگویم فرد دستگیر شده سرمایه‌دار است و همانطور که می‌دانید در بسیاری از مواقع افراد قدرتمند و پولدار در کنار هم جمع می‌شوند و با بی خردی جامعه‌ای را از اخلاقیات تهی می‌کنند.

تجمع ایرانشهر فعلا مسالمت آمیز حل شد

نبی بخش داوودی فرماندار شهرستان ایرانشهر که رییس شورای تامین نیز هست در خصوص تجمع حدود ۵۰ نفر از ساکنان ایرانشهر برای اعتراض به موضوع تجاوز به دختران اتفاق افتاده می‌گوید: این تجمع برای اعتراض و اعلام ناراحتی از این اتفاق بود و مردم خواستار رسیدگی به این مشکل بودند.

او می افزاید: پس از اطلاع از تجمع مقابل درب فرمانداری به میان مردم رفته و برای پیگیری پرونده مجرمان و اشد مجازات آنان قول‌های مساعدی به مردم دادیم و خوشبختانه فعلا موضوع به صورت مسالمت آمیز مرتفع شد.

او با بیان اینکه یک نفر از متهمان دستگیر شده و طی بازجویی‌های متعدد به دنبال دیگر حلقه‌های این ماجرا هستیم، به سنت‌های مردم ایرانشهر اشاره می‌کند و می‌افزاید: مردم شریف ایرانشهر تعصبات و سنت‌های خاصی دارند و از هیچ تلاشی برای حفظ این سنت‌ها فروگذار نخواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بودجه‌ی آمریکا برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *