فروش پورشه متوقف شد! فروش پورشه متوقف شد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فروش پورشه متوقف شد!

فروش پورشه متوقف شد!

خبرگزاری ایسنا: به نقل از وب سایت automative news، به نظر می رسد استانداردها و مقررات جدیدی که به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست قرار است در اروپا از ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی اجرا و به کار گرفته شود، توانسته است جلوی یکه تازی خودروساز لوکس پورشه آلمان را بگیرد.

فروش پورشه متوقف شد!

پورشه که یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های زیرمجموعه فولکس واگن آلمان است، اعلام کرده که موقتا فروش مدل های تولیدی خود را متوقف کرده است تا این خودروهای لوکس به تجهیزات لازم به منظور پیروی از مقررات زیست محیطی اتحادیه اروپا مجهز شوند.

بر اساس این مقررات، موتورهای بنزینی فقط در صورتی می توانند شاخص های مقرر شده را داشته باشند که مجهز به یک فیلتر ذرات ریز باشند.

البته این در حالی است که از مدت ها پیش این استانداردها تعیین و اعلام شده بود، اما به نظر می رسد که پورشه چندان عملی شدن این مقررات سخت گیرانه را جدی نگرفته بود.

شرکت خودروسازی پورشه همچنین خطاب به مشتریان مدل های تولیدی خود اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی منتظر تحویل خودروهای پورشه از جمله کاین و پانامرا نباشند و احتمالا باید تا ماه مارس سال آینده ۲۰۱۹ میلادی صبر کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اقدام قهرمانانه بزرگ مردهای کوچکِ دهدشت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *