فکری: گل زودهنگام زدیم، بچه‌ها ترسیدند فکری: گل زودهنگام زدیم، بچه‌ها ترسیدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فکری: گل زودهنگام زدیم، بچه‌ها ترسیدند

فکری: گل زودهنگام زدیم، بچه‌ها ترسیدند

خبرگزاری ایسنا: سرمربی استقلال می‌گوید تلاش بازیکنانش بعد از دریافت گل ستودنی بود.

فکری: گل زودهنگام زدیم، بچه‌ها ترسیدند

محمود فکری، سرمربی استقلال پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: خسته نباشید به هر دو تیم می‌گویم. بازی خوبی در دو نیمه بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. بازی چهار گل داشت و در مجموع مساوی شدیم. فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند. بازی‌ای که خوب بود و موقعیت‌های زیادی داشت. جا دارد از همه بازیکنان‌مان تشکر کنم. در نیمه دوم گل خوردیم ولی تلاش‌شان ستودنی بود که بازی را به تساوی کشیدند.

او درباره تعویض‌های تیمش گفت: تعویض ما براساس این بود که باتوجه به جلو بودن‌مان در بازی، نتیجه را حفظ کنیم. ما می‌خواستیم برنده بازی باشیم. اشتباهات ما فرصت زیادی به تیم حریف داد. ما از گل زود هنگامی که خوردیم باید بهتر استفاده می‌کردیم ولی بازیکنان‌مان استرس گرفتند. ما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی باشیم. ما امسال تیم خوبی را آماده کردیم. در داربی نتیجه برعکس جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی است و وقتی تیم بالانشین جلو می‌افتد، فکر می‌کند که بازی را برده است.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داوری بازی گفت: آقای کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت. در نیمه اول به بازیکن ما کارت داد که همان صحنه را می‌توانست به سید جلال کارت زرد بزند. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم و امیدوارم که توجه بیشتری به داوران‌مان شود. امیدوارم  داوران ایرانی بیش تری ببینیم که در بازی‌های بین‌المللی سوت بزنند.

ادامه دارد….

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تریلر آمریکاییِ فیلم «قهرمان» منتشر شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *