قربانی شدن کرباسیان به خاطر روحانی صحت ندارد قربانی شدن کرباسیان به خاطر روحانی صحت ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قربانی شدن کرباسیان به خاطر روحانی صحت ندارد

قربانی شدن کرباسیان به خاطر روحانی صحت ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان:‌ سید حسن حسینی شاهرودی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی در واکنش به اقدامات معاون پارلمانی دولت برای اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سوال از رئیس جمهور قبل از اعلام وصول استیضاح کرباسیان انجام شد و سوال از روحانی در مجلس اجتناب‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: حتی در صورت پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس جمهور هم اگر یک نفر متقاضی باقی بماند آقای روحانی باید در صحن علنی مجلس حضور یافته و به سوالات پاسخ دهد، لذا اینکه گفته می شود کرباسیان قربانی رئیس جمهور می‌شود درست نیست.

قربانی شدن کرباسیان برای روحانی صحت ندارد

حسینی شاهرودی افزود: شاید این نگاه و تحلیل درباره ربیعی بتواند درست باشد اما در مورد کرباسیان صدق نمی‌کند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: قرار بود اگر تعداد امضاهای استیضاح وزیر اقتصاد به زیر ۱۰ عدد برسد این استیضاح اعلام وصول نشود که بنا به دلایلی میسر نشد و مجلس هم مجبور شد قانونا آن را اعلام وصول کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: احتمال بسیاری کمی دارد که کرباسیان نتواند در روز استیضاح رای اعتماد مجلس را بگیرد، آن هم در شرایطی که مقام معظم رهبری بر استحکام دولت اصرار داشتند و فرمودند دولت باید مقتدرانه بماند و حمایت شود.

وی ادامه داد: البته سوال و استیضاح حق نمایندگان مجلس است و سوال از وزرا و رئیس جمهور هیچ مشکلی را ایجاد نکرده بلکه شفافیت هم ایجاد می‌کند.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه بحث ناکارامدی یک شخص در دولت مطرح نیست گفت: بحث ناکارآمدی یک جریان و تیم اقتصادی است که باید اصلاح شود؛ این موضوع با رفتن یک نفر هم میسر نیست، دولت باید اراده کرده تا تیم اقتصادی منسجم و همصدا و با یک سیاست و نگاه واحد ایجاد کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سقوط پدر و دختر از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *