قم بر اساس اخبار غیبی دارای حریم خاصی است قم بر اساس اخبار غیبی دارای حریم خاصی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قم بر اساس اخبار غیبی دارای حریم خاصی است

قم بر اساس اخبار غیبی دارای حریم خاصی است

خبرگزاری حوزه: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهر قم و هجرت حضرت به این شهر یک حریم غیبی دارد و تصرفات غیبی حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز برای تشکیل و هدایت یک جامعه شیعی در شهر قم است.

قم بر اساس اخبار غیبی دارای حریم خاصی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی میرباقری:

طبق نقل صحیح حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مدت ۱۷ روز در شهر مقدس قم سکنی گزیده و سپس در این شهر رحلت نموده و در این شهر مدفون شدند که امروزه محل زیارت ایشان،پناهگاه علاقه‌مندان و ارادتمندان است.

امام صادق علیه‌السلام قبل از تولد حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌فرماید حرمی برای اهل‌بیت در قم وجود دارد که این مضمون به بیان‌های مختلف توسط اهل‌بیت بیان‌شده و این نشان‌دهنده این است که این شهر و این حرم یک محلی ویژه است.

شهر قم و ورود حضرت به این شهر و رحلت حضرت در این شهر یک زوایای پنهان غیبی دارد که باید انسان‌ها به این اخبار غیبی ایمان بیاورد.

پذیرفتن اخبار و حقایق غیبی مدار زندگی انسان را متحول می‌کند چراکه شهر قم دارای یک حریم خاصی است و طبق اخبار غیبی مقرر بوده اتفاقات خاصی در این شهر و منطقه روی دهد.

زمانی که سرآغاز و مبدأ تحولات عظیم و تشکیل یک امت تاریخی بر مبنای هجرت رسول خدا باشد الآن هم می‌توان گفت هجرت حضرت معصومه سلام‌الله علیها با یک مأموریت ویژه سرآغاز یک تحول تاریخی برای شکل گرفتن یک حرم و حرمی برای اتفاقات غیبی بوده است.

شخصیت بانوی کرامت به حدی باعظمت است که می‌توانند تمام شیعیان را تطهیر و وارد بهشت نمایند و با مقام شفاعتی که دارند صفات رذیله را از شیعیان پاک کنند و این جایگاه و مقام را خداوند به حضرت معصومه سلام‌الله علیها داده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حمیدرضا صدر؛ ذهن زیبای فوتبال پر کشید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *