قول ساترا برای رفع توقیف «می‌خواهم زنده بمانم» قول ساترا برای رفع توقیف «می‌خواهم زنده بمانم» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قول ساترا برای رفع توقیف «می‌خواهم زنده بمانم»

قول ساترا برای رفع توقیف «می‌خواهم زنده بمانم»

خبرگزاری صبا: ساترا طی اطلاعیه‌ای نسبت به حل قریب‌الوقوع مشکل سریال «می‌خواهم زنده بمانم» با حداقل اصلاحات ابراز امیدواری کرد.

قول ساترا برای رفع توقیف «می‌خواهم زنده بمانم»

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، ساترا با توجه به وصول شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و پیگیری چندباره درباره سریال «می‌خواهم زنده بمانم» نکاتی را برای روشن شدن ابعاد موضوع ارایه کرد.

متنی که ساترا ارایه کرده بدین شرح است: «بر اساس بررسی‌های ساترا، دغدغه‌های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت‌پردازی برخی کارکترهاست که به‌نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته‌های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است؛ نکاتی که به‌راحتی و بدون تحمیل هزینه‌های سنگین اصلاح ‌پس از تولید به بخش خصوصی، در مرحله فیلمنامه قابلیت بررسی و مرتفع شدن داشته‌اند اما با توجه به اینکه سریال بدون طی کردن هماهنگی‌های لازم با موسسه ناجی‌هنر آغاز به تولید نموده، این ملاحظات در این سریال نیز مورد غفلت قرار گرفته است.

همچنین با توجه به زمان تولید این سریال، این محتوا پس از تولید و با هدف دریافت مجوز انتشار به ساترا ارایه شده است به همین دلیل اعمال اصلاحات در فیلمنامه در این مرحله، عملا غیرممکن بوده و مطابق با سیاست ساترا مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیست.

بر همین اساس و پس از وصول شکایت ناجا، ساترا با برقراری جلساتی با نویسندگان محترم و مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و موسسه ناجی‌هنر‌، سعی بر حل چالش پیش‌آمده با اصلاح حداقلی ایرادات داستان داشته است که امیدواریم به زودی به حل مشکل پیش آمده منجر شود.

حتما بخوانید:  آمریکا یک ناو جنگی دیگر به خلیج‌فارس می‌فرستد

ساترا امیدوار است پس از این شاهد موانع ناشی از ناهماهنگی در مسیر سرمایه‌گذاری و فعالیت رسانه‌های بخش خصوصی به ویژه در میانه برنامه نمایش عمومی نباشیم.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *