قوه قضائیه به سرعت با متخلفین اقتصادی برخورد می‌کند قوه قضائیه به سرعت با متخلفین اقتصادی برخورد می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قوه قضائیه به سرعت با متخلفین اقتصادی برخورد می‌کند

قوه قضائیه به سرعت با متخلفین اقتصادی برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صدوبیست‌وهشتمین نشست خبری خود که امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، گفت: بخاطر کسالت و مریضی بنده فاصله طولانی بین جلسه قبل و این جلسه ایجاد شد که پوزش می‌طلبم. دهه کرامت که میان دو ولادت با سعادت واقع شده را تبریک میگویم و امیدوارم تفضلات الهی شامل همه ما و کشورمان بشود.

وی افزود: پیش از آغاز سوالات بنده چند نکته را در ابتدا می‌گویم اولین نکته این است که از جمله موضوعات مهم بحث تخلفات ارزی و سکه و واردات برخی کالا‌ها از جمله تلفن همراه و ورود برخی از خودرو‌ها به صورت متخلفانه و غیرقانونی است.

اژه‌ای اظهار داشت: همانطور که مردم به حق انتظار دارند در این شرایط با متخلفین و مفسدین اقتصادی با شدت برخورد شود و به صورت روشن و شفاف هم مردم در جریان قرار بگیرند، مسایل را با مردم در میان می‌گذاریم و قوه قضائیه سریعتر برخورد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ریاست قوه قضاییه سه هفته قبل دستور دادند تا چند شعبه ویژه اختصاص یابد تا به پرونده‌ها با سرعت بیشتری رسیدگی شود و قرار شد بعد از رسیدگی در دادسرا قضات شجاع و مطمئن و اشنا به مسایل ارزی در دادگستری این پرونده‌ها را رسیدگی کنند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: دادسرای تهران ورود کرده و بازپرس ویژه‌ای در این موضوعات قرار داده است و پرونده خاص تشکیل شده است و کمکی برای ان‌ها در نظر گرفته شده است و قرار است دادستان کل کشور هم پیگیری و نظارت داشته باشند.

حتما بخوانید:  احضار ۷ نفر در پی آتش سوزی جنگل‌های گلستان

اژه‌ای گفت: همچنین از وزارتخانه‌های مرتبط هم تلاش شده است تا استعلامات لازم اخذ شده و اطلاعات به بازپرس پرونده برسد تا بشود در تصمیم گیری‌ها مورد استفاده قرار گیرد، این در حالی است که نیروی انتظامی هم در این مسیر به حق به خوبی عمل کرده است و تا انجا که بشود و قانونا مشکلی نداشته باشد به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *