قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید

قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید

خبرگزاری تسنیم: امروز بازار خودرو همانند روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت پراید بود به نحوی که قیمت این محصول به مرز ۴۰ میلیون تومان رسیده است و این موضوع برای مردم با علامت سوال های زیادی روبه رو است.

قیمت پژو۴۰۵ GLX هم با افزایش۳میلیون تومانی با قیمت ۵۶ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، سمند LX با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۶۰ میلیون تومان، سمند EF7 با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۶۰ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۷میلیون تومان و استپ وی اتوماتیک با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید

سعید موتمنی رئیس نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط با اشاره به اینکه متأسفانه نظارتی بر بازار خودرو نیست و قیمت‌ها سلیقه‌ای تعیین می‌شود گفت: امروز شرایط بازار به نفع واسطه‌هاست به این صورت که با خرید از نمایندگی‌ها و فروش در بازار سودهای هنگفت نصیب این افراد می‌شود.

وی با اعلام اینکه متأسفانه برخی نمایندگی‌ها نیز محصولات خود را با قیمت آزاد به بازار عرضه می‌کنند، افزود: هیچ نظارتی به عملکرد شرکتها و نمایندگی‌ها نمی‌شود آنها به دلخواه خودرو را قیمت گذاری کرده و راهی بازار می‌کنند.

رئیس نمایشگاه داران خودرو با اعلام اینکه در خودروهای زیر ۳۰ میلیون اختلاف قیمت از کارخانه تا بازار به ۱۳ میلیون رسیده است، گفت: در خودروهای ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومانی نیز اختلاف قیمت کارخانه تا بازار از ۲۰ تا ۴۰ میلیون رسیده که این موضوع اصلا منطقی نیست. در بازار قیمت خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان نیز شاهد اختلاف ۳۹ تا ۵۰ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار است.

حتما بخوانید:  ️واکنش حدادعادل به عذرخواهی فتاح از وی

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی خرید و فروشی در بازار انجام نشده و دلالان و واسطه‌گران یکه‌تاز بازار هستند، تصریح کرد: قرار بود با فروش خودروسازان اوضاع بازار ساماندهی پیدا کند اما تحویل‌های بلندمدت و فروش‌های محدود باعث شده رشد قیمت‌ها در سطح بازار قابل توجه بوده و نابسامانی بازار تشدید پیدا کند.

با تشدید آشفتگی بازار لزوم نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای مدیریت بازار بیش از پیش احساس می‌شود اما این بخش هم روزه سکوت گرفته و راهکاری برای جلوگیری از افزایش بی ضابطه قیمت خودرو در سطح بازار ندارد. این درحالی است که هر روز حقوق مصرف کننده در بازار خودرو تضییع و سرگردانی آنها تشدید پیدا کرده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *