قیمت ۳۰ تا ۴۰میلیونی فاوی‌پیراویر در بازار آزاد! قیمت ۳۰ تا ۴۰میلیونی فاوی‌پیراویر در بازار آزاد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قیمت ۳۰ تا ۴۰میلیونی فاوی‌پیراویر در بازار آزاد!

قیمت ۳۰ تا ۴۰میلیونی فاوی‌پیراویر در بازار آزاد!

ایسنا: مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به درخواست خانواده ها برای استفاده از این دارو در مراحل حاد بیماری عزیزانشان، خاطرنشان کرد: متاسفانه نه این دارو و نه هیچ داروی دیگری در فاز حاد آی‌سی‌یو برای درمان این بیماری اثربخش نیست، به خصوص داروی “فاویپراویر” چون یک داروی خوراکی بوده و در زمانیکه بیمار قادر به مصرف خوراکی دارو نیست، تجویز این داروها از طریق لوله اثری نخواهد داشت.

دکتر طبرسی ادامه داد: متاسفانه دیده می‌شود که بسیاری از همراهان بیماران با مراجعه به بازار آزاد نسبت به تهیه این دارو با رقم‌های کلان ۳۰ تا ۴۰ میلیونی اقدام می‌کنند که علاوه بر این واقعی و یا تقلبی بودن آن نیز مشخص نیست. این در حالیست که گاها این داروها برای بیمارشان و در این مرحله تاثیری نخواهد داشت.

وی با تاکید مجدد بر عدم تایید نهایی این داروها به عنوان داروی درمان کرونا، اظهار کرد: حتی گایدلاین‌های ایالت متحده آمریکا نیز همه این داروها را به عنوان طرح تحقیقاتی استفاده می‌کنند و مجوز مصرف به عنوان داروی روتین در داروخانه‌ها را ندارند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری در پاسخ به علت عدم فروش این داروها در داروخانه ها، تصریح کرد: هیچ کشوری مجوز فروش داروخانه ای این داروها را ندارد، چراکه عوارض دیررس آن‌ها مشخص نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛ پیروزی اسپانیا مقابل سوئد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *