لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی

لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی

خبرگزاری صبا: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه از حواشی پوشش برخی بازیگران سخن گفت و از اقدام برای تهیه یک دستورالعمل در این باره خبر داد.

لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی

وی در این باره گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست و مورد اخیر بیشتر بازیگران مطرحِ تلویزیون بودند ولی سینما هم فرقی نمی کند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره های هنری، سینمایی، ورزشی که در برنامه های مختلف حضور پیدا می کنند اصول ها و چارچوب ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزارکنندگان مراسم سینمایی باید متعهد شوند اصول و چارچوب هایی را رعایت کند تا شاهد موارد این چنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در پایان گفت: در چند سال اخیر درخواست ما در جشنواره ملی فیلم فجر این بود که مثل خیلی از رویدادهای معتبری که اتفاق می افتد، عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا هم شانیت مراسم هم افراد رعایت شود و اگر به این سمت برویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  هجوم به استادیوم آزادی توسط پرسپولیسی‌ها

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. سلام

    خب خدا را شکر که حرفهای ما هم شنیده شد. تا وقتی چهره ها که الگوی جوانان هستند در پوشش خود را ملزم به رعایت کردن نمی دانند، چگونه می توان از مردم عادی انتظار داشت؟! همان روزها هم در خیابانها اگر چند تا از همین چهره های رعایت نکن را سوار آن ون ها می کردند هم تاثیرگذارتر بود و هم صحنه های ناراحت کننده گریه و زاری در خیابان را نمی داشتیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *