لشگر اضطراب‌آورِ ۲۴میلیون ایرانیِ گرسنه لشگر اضطراب‌آورِ ۲۴میلیون ایرانیِ گرسنه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لشگر اضطراب‌آورِ ۲۴میلیون ایرانیِ گرسنه

لشگر اضطراب‌آورِ ۲۴میلیون ایرانیِ گرسنه

اصلاحات‌نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا نوشت: سعید معیدفر، جامعه‌شناس در تحلیل حوادث اخیر می‌گوید: به زودی لشگر میلیونی گرسنگان ایرانی همه چیز را ویران می‌کند.

سعیدمعیدفر، دربارۀ اعتراض های اخیر در کشور گفته است که این رویدادها در قیاس با “جنبش سبز” و حتا اعتراض های دی ماه ٩۶ تغییر ماهیت داده و علاوه بر جنس سیاسی آنها عاملان شرکت کننده در اعتراض ها نیز کاملاً تغییر یافته اند.

او گفته است که ویژگی مهم جنبش اعتراضی جاری این است که ثمرۀ اقدام میلیون ها گرسنۀ حاشیه نشینی است که در دروازه های شهرهای بزرگ کشور کمین کرده اند و سرخوردگی آنان نتیجۀ سال ها سیاست های غلط است.

این جامعه شناس سپس افزوده است که گرایش موسوم به اصلاح طلب نیز چنان بی اعتبار شده که توانایی هرگونه تاثیرگذاری بر اعتراض های جاری و مهار و هدایت آنها را از دست داده است.

سعید معیدفر گفته است: “امروز ما مانده ایم با یک اقتصاد ورشکسته، تبعیض ها و سیاست های غلطی که باعث تخلیه روستاها شد.

در حاشیه کلان شهرهایی که در آنها ثروت و منابع اقتصادی متمرکز شده لشگر گرسنگانی شکل گرفته است که هر روز برای هجوم به کلانشهرها آماده تر و با انگیزه تر هستند.”

سعید معیدفر سپس ابراز اطمینان کرده که این “لشگر گرسنگان” که به گفتۀ کارشناسان به زودی جمعیتی بالغ بر ٢۴ میلیون نفر را تشکیل می دهد به کلانشهرها هجوم خواهند آورد و “باید هر چه زودتر برای آن چاره ای اندیشید.

این جامعه شناس هشدار داده است که جمعیت گرسنگان چنان قدرتی خواهد داشت که هیچ کس جلودار آنها نیست. در چنین شرایطی به گفتۀ او معترضان و گرسنگان “مانند یک سیل همه چیز را ویران خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اقدام عجیب مأمور راهور در جاده چالوس

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *