لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد

لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد

ورزش سه: باشگاه رئال مادرید تایید کرد که به همکاری اش با خولن لوپتگی پایان داده است و سانتیاگو سولاری به عنوان جانشین وی معرفی شده است

نتایج ضعیف رئال مادرید در هفته های اخیر، فشارها روی لوپتگی را افزایش داده بود و در نهایت شکست ۵-۱ شب گذشته مقابل بارسلونا، کاسه صبر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، را لبریز کرد.

در حالی که گفته می شد با اخراج لوپتگی، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی رئال مادرید معرفی خواهد شد، اکنون سانتیاگو سولاری، مربی تیم جوانان رئال، به عنوان جانشین موقت لوپتگی معرفی شده است. اتفاقی که سه فصل قبل و در زمان اخراج رافا بنیتس رخ داد و زین الدین زیدان، مربی وقت تیم رئال کاستیا، هدایت تیم اول باشگاه را برعهده گرفت.

لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد

رسانه های اسپانیایی پیش از این هم خبر داده بودند که ال کلاسیکو آخرین مهلت لوپتگی خواهد بود و در صورتی که او نتواند تا این تیم رئال را به مسیر پیروزی برگرداند، جایگاهش را از دست خواهد داد اما تیم او در شبی که بارسلونا لیونل مسی را در اختیار نداشت، شب کابوس واری را سپری کرد و شکست سنگینی را پذیرفت.

لوپتگی از رئال مادرید اخراج شد

لوپتگی در حالی از رئال اخراج شد که دو روز پیش از اولین بازی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸، با این باشگاه به توافق رسیده بود و همین مسئله باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز او را اخراج کند.

لوپتگی شروع خوبی در برنابئو داشت و حتی نمایش درخشان رئال در لیگ قهرمانان مقابل آ اس رم، تحسین بسیاری را برانیگخت اما نتایج ضعیف برابر زسکا مسکو، آلاوس و لوانته، انتقادات زیادی را از این مربی به همراه داشت. در نهایت شکست در نوکمپ موجب شد تا او در فاصله چهار ماه، دومین شغل بزرگش را از دست بدهد و سال ۲۰۱۸ به یک کابوس تمام عیار برای او تبدیل شود.

حتما بخوانید:  وزیر دفاع از اسلحه ایرانیِ مصاف رونمایی کرد

در بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید در مورد اخراج لوپتگی آمده است:” هیئت مدیره رئال مادرید در جلسه امروز ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ به این نتیجه رسیده که به قرارداد خولن لوپتگی، سرمربی تیم، با باشگاه پایان بدهد. این تصمیم با مسئولیت کامل، برای تغییر شرایط تیم اول، در زمانی که هنوز اهداف این فصل قابل دستیابی است، گرفته شده است.

هئیت مدیره متوجه شده که فرق زیادی بین کیفیت تیم اول رئال که ۸ نامزد توپ طلا در آن حضور دارند با نتایج به دست آمده دارد.

باشگاه از خولن لوپتگی به دلیل کار و تلاشش تشکر کرده و برای او در ادامه دوران حرفه ای اش تشکر می کند. سانتیاگو سولاری به طور موقت جانشین او خواهد شد و هدایت تیم را از فردا، سه شنبه برعهده خواهد داشت.”

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *