لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر: سهیل مهدی درباره شیوع ویروس کرونا در ایران و برنامه های سازمان لیگ برای رقابت های لیگ برتر، گفت: این یک بحث بین المللی است. دیروز مطلع شدم وزارت ورزش هم توصیه هایی داشته است. دیروز استعلامی هم از کمیته پزشکی سازمان لیگ داشتم. این یک بحث علمی و تخصصی است. شاید به تمهیداتی برگردد که در حوزه تصمیم گیری ما نیست. خواهش کردیم هر نکته ای هست به ما بگویند. ما برگزار کننده مسابقه هستیم و سازمان های موازی باید به ما کمک کنند.

وی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، ادامه داد: اگر این بحث پیشرفت کند، شاید کاهش تماشاگران و مسائلی از این دست را به دنبال داشته باشد. ما از طرف خودمان از اعضای تیم ها خواهش کردیم مراسم دست دادن را به تماس مشت ها تبدیل کنند که این در بازی پرسپولیس و سپاهان هم خواهد بود. ما هم نگران هستیم. این مسئله در فکر و ذهن همه است. باید دید سازمان های بالادستی چه تصمیمی می گیرند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا ضدعفونی کردن ورزشگاه ها تصریح کرد: ضد عفونی کردن ورزشگاه غیر ممکن است. کشور چین در حادترین شرایط است. روز گذشته شنیدم که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی هایی که چین میزبان است در خارج از این کشور برگزار شود.

مهدی افزود: شرایط برای لغو بازی مهیا نیست ولی اگر به سمتی برویم که لیگ بدون تماشاگر شود، لیگ ساکتی را خواهیم داشت. اینجا بحث جان انسان ها است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آمریکا: برای مذاکره فقط پیام رهبر یا روحانی را می‌پذیریم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *