لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران ۰ – برزیل ۱ لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران ۰ - برزیل ۱ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران ۰ – برزیل ۱

لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران ۰ – برزیل ۱

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران که با شکست در دیدار نخست مرحله نهایی لیگ ملت ها شانس صعود خود به نیمه نهایی را کاهش داده بود، در دومین دیدار تعیین کننده به مصاف تیم ملی برزیل رفت.

شاگردان ایگور کولاکوویچ که با کسب نتایج قابل قبول در مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی، امیدها برای قرار گرفتن روی سکو را افزایش داده بودند، روز جمعه در نخستین دیدار مرحله نهایی که به میزبانی شیکاگو آمریکا برگزار می شود، برابر لهستان ۳ بر یک شکست خورد.

ملی پوشان ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن روی سکو بامداد امروز شنبه به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار برزیل رفتند.

ست اول؛ ایران ۲۰ – برزیل ۲۵

جدال حساس دو تیم در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با شکست برابر لهستان شانس صعود خود به نیمه نهایی را در پیروزی در این دیدار جستجو می کردند و به همین خاطر بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود. شاید به همین خاطر بود که دو تیم تا امتیاز ۵ مساوی با یکدیگر پیش رفتند اما از این امتیاز به بعد برزیل فاصله زیادی با ایران گرفت.

طلایی پوشان برزیل که از تجربه بالایی برخوردار بودند از ناهماهنگی و بهم ریختگی ایران در دقایقی از ست نخست استفاده کردند و ۱۵ بر ۹ پیش افتادند اما در ادامه ایران شرایط بهتری پیدا کرد و با گرفتن چند امتیاز پیاپی خود را به حریف نزدیک کرد و وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۴ به سود برزیل به پایان رسید.

حتما بخوانید:  هجوم مردم روسیه برای دریافت پول از خودپرداز‌ها

در ادامه ایران تلاش کرد فاصله را با حریف کم کند و تا امتیاز ۱۹ بر ۱۸ هم پیش رفت اما در امتیازات پایانی بازهم این برزیل بود که بهتر عمل کرد و با فاصله گرفتن از ایران ست نخست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *