ما هم نماینده مجلس داریم، ژاپنی‌ها هم نماینده! ما هم نماینده مجلس داریم، ژاپنی‌ها هم نماینده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ما هم نماینده مجلس داریم، ژاپنی‌ها هم نماینده!

ما هم نماینده مجلس داریم، ژاپنی‌ها هم نماینده!

برترین‌ها: در حالی عضو هیأت‌رئیسه مجلس از افزایش ۱۵ درصدی حقوق نمایندگان در سال ۹۹ خبر داده است که قانونگذاران ژاپن در اقدامی هماهنگ موافقت کردند برای مقابله با بحران کرونا و همدلی با مردم از حقوقهایشان ۲۰ درصد کاسته شود. 

موافقت نمایندگان پارلمان ژاپن با کاهش حقوق‌شان

حزب حاکم واحزاب مخالف در ژاپن موافقت کردند برای کمک به تلاش‌ها جهت مقابله با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونای جدید ۲۰ در صد از حقوقشان کاسته شود.

به نوشته «ژاپن تایمز» این توافق پس از ملاقات نمایندگان حزب حاکم ژاپن و اعضای حزب مخالف این کشور حاصل شد.

این کاهش حقوق قرار است از ماه آینده میلادی اعمال شود. روزنامه ژاپن‌تایمز نوشته اعضای هر دو بخش قوه مقننه این کشور ماهانه ۱۲۹۴۰۰۰ ین (واحد پول ژاپن) حقوق دریافت می‌کند. این رقم با کسر ۲۰ درصدی به ۱۰۳۵۲۰۰ ین خواهد رسید.

«موریاما» از مقامات حزب حاکم لیبرال دموکرات در این زمینه گفت: «ما به خوبی متوجه مشکلاتی که مردم و شرکتها با آن مواجهند هستیم. اتحاد قانونگذاران با مردم برای غلبه بر این بحران مهم است.»

به نوشته این نشریه، دیگر احزاب مخالف حزب حاکم دولت ژاپن پیشتر موافقت خود با کاهش حقوقشان را اعلام کرده بودند.

موافقت نمایندگان پارلمان ژاپن با کاهش حقوق‌شان

میزان افزایش حقوق نمایندگان مجلس مشخص شد

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: مصوب شد تا حقوق نمایندگان در سال ۹۹ مطابق با افزایش حقوق کارکنان دولت ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد تا تمام مرخصی‌های نمایندگان لغو و اسامی نمایندگانی هم که غیبت‌های طولانی مدت دارند در صحن علنی مجلس قرائت شود.

حتما بخوانید:  ادعای اسکای: سوپرلیگ اروپا به حالت تعلیق درآمد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه در مورد اولویت‌های کاری صحن علنی مجلس نیز بحث‌های مختلفی صورت گرفت مقرر شد تا تعدادی از طرح‌ها و لوایح که از اهمیت بیشتری برخوردارند در اولویت کاری صحن قرار گیرند که از جمله آن می‌توان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه اصلاح قانون تجارت و موضوع اصلاح نظام بانکی اشاره کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *