مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد

مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد

ایسنا: استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: هرگونه انتقال و مبادله پول نقد در استان اردبیل ممنوع است تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

اکبر بهنامجو مرداد در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: تمام مبادلات نقدی باید از طریق سیستم بانکی و نظام الکرونیک انجام شود تا با این شیوه از مبادله پول نقد جلوگیری شده و سلامت مردم حفظ شود.

وی از مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های ارائه کننده خدمات خواست؛ تجهیزات مناسب در ارائه خدمات الکترونیکی بدون پول نقد را راه‌اندازی کنند تا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات جدید جلوی نقل و انتقال پول نقد گرفته شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظفند از نامه‌نگاری کاغذی پرهیز کرده و از طریق شبکه دولت خدمات خود را به مردم ارائه کنند و در کنار آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

بهنامجو ادامه داد: با توجه به وضعیت حاد و قرمز در شهر اردبیل فعالیت پاساژها و اماکن تجاری سرپوشیده با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و به هیچ وجه همشهریان در مراجعه به این مکان‌ها نباید بدون ماسک باشند.

وی بیان کرد: ضوابط و مقررات لازم با محوریت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای ارائه خدمات عمومی ابلاغ شده و انتظار می‌رود موسسات و مجموعه‌های آموزشی بتوانند این موازین را رعایت کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شهر اردبیل فعالیت تالارها، آرایشگاه‌ها و مجموعه‌های پرتجمع و همچنین سالن‌های ورزشی تا عادی شدن شرایط در این شهر ممنوع است و مجتمع‌های بین راهی حق فعالیت در این مدت را نخواهند داشت.

حتما بخوانید:  اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین

بهنامجو به نزدیکی ماه محرم و شروع عزاداری‌ها در دارالارشاد پایتخت حسینیت اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها باید در فضای باز و با تجمع کمتر انجام شود که به زودی دستورالعمل‌های ستاد کرونا به هیئت امنای مساجد و مراکز مذهبی ابلاغ خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *