مجیدی: بگویید مشکل‌تان با استقلال چیست؟ مجیدی: بگویید مشکل‌تان با استقلال چیست؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مجیدی: بگویید مشکل‌تان با استقلال چیست؟

مجیدی: بگویید مشکل‌تان با استقلال چیست؟

ورزش سه: پس از پایان بدون گل دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک، فرهاد مجیدی در نشست خبری حاضر شد و با موضع‌گیری تند علیه اتفاقات رخ داده و هم‌چنین گل سالم تیمش که مردود از سوی داور بازی اعلام شد، گفت: دو تیم بازی بسته‌ای را داشتند، من فکر می‌کنم در نیمه اول شرایط آب و هوایی طوری بود که بازیکنان ما آن‌طور که باید و شاید نتوانستند بازی خوبی را انجام بدهند اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم، بازی‌مان بهتر شد و به یک گل سالم هم رسیدیم اما آقای داور گل ما را مردود اعلام کرد.

مجیدی با اعتراض به عملکرد تیم داوری گفت: واقعا جای سوال است، دوست دارم یک نفر به ما جواب بدهد؛ واقعا مشکل‌تان با استقلال چیست، با فرد است، با شخص است، با هواداران است؟ چرا این کارها را انجام می‌دهید، به هر حال بزرگ‌ترین داوران هم اشتباه می‌کنند اما واقعا چرا همه این اشتباهات برای باشگاه استقلال است؟

وی افزود: هر هفته یک اشتباه؛ چرا باید گل سالم ما را نگیرند، وقتی روی خط هستند و به خوبی صحنه را مشاهده می‌کنند؛ به خدا هواداران استقلال گناه دارند، دیشب تا صبح جلوی هتل بودند، چه کسی می‌خواهد پاسخ آن را بدهد؟ خانواده‌هایی هستند که با برد استقلال یک هفته خوشحال هستند، چرا این‌کار را با بازیکنان ما می‌کنید؟

فرهاد مجیدی با اشاره به دریافتی بازیکنان خود گفت: ۶ ماه است بازیکنانم یک درصد دریافتی نداشته‌اند اما با تمام وجودشان بازی می‌کنند، هر بازی یک اشتباه برای تیم ما؟ به خدا هواداران استقلال گناه دارند، یکی بیاید و بگوید مشکل‌تان با استقلال چیست؟ چرا این کار را انجام می‌دهند؟ من اصلا تعجب می‌کنم و واقعا ندیدم این همه اشتباهات داوری برای یک تیم رخ بدهد و برای تیم‌های دیگر هیچ اتفاقی رخ ندهد.

حتما بخوانید:  برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر اعلام شد

سرمربی استقلال ادامه داد: من خدایی ناکرده نمی‌خواهم حرفی بزنم که مدیون بشوم، واقعا اشتباهات را نمی‌توانم بگویم سهوی است؛ یکی باید حق هواداران استقلال را بگیرد، از موقعی که ما حرف زدیم، زمین و زمان علیه ما شدند. بازهم می‌گویم که هواداران استقلال به خدا گناه دارند، نکنید این کار را. به خدا آه این هواداران شما را می‌گیرد، نکنید این کارها را.

مجیدی در ادامه صحبت‌های طوفانی خود گفت: خیلی راحت تک گل سالم مسابقه را مردود اعلام کردند و سه امتیاز را از ما گرفتند؛ متاسفم، واقعا متاسفم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم. شرمنده هواداران و بازیکنان استقلال هستم که نمی‌توانم جای آن‌ها را بگیرم، تک و تنها هستم و هیچکس هم کمکم نمی‌کند چه از درون باشگاه و چه از بیرون باشگاه و این ضررش برای هواداران استقلال است.

فرهاد مجیدی درباره اختلاف با مدیرعامل استقلال و تاثیرگذاری روی روند تیم گفت: به نظر من بعد از این‌که ما به ذوب‌آهن و پرسپولیس باختیم، با این وضعیت باشگاه، بازیکنان من شاهکار کردند؛ هیچکس نمی‌توانست این تیم را جمع کند، چهار برد متوالی آوردند، با تمام مشکلاتی که بود. من روز اول هم گفتم که برایم فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل باشد و چه کسی عضو هیات مدیره. کار من به عنوان سرمربی تیم در چمن تیم است، تنها چیزی که خواستم گفتم حق بازیکنانم را بدهید. بازیکن دریافتی‌اش را می‌خواهد، امکانات خوب می‌خواهد.

مجیدی ادامه داد: این باشگاه بزرگ است و باید امکاناتش در حد نام و در شأن این باشگاه باشد؛ برای من فرقی ندارد چه کسی می‌خواهد مدیرعامل باشد، برای این‌که کار من در زمین چمن است. من اگر حرفی را زدم، برای این است که باید حق بازیکنانم را بگیرم. واقعا دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، شریف‌ترین آدم‌هایی هستند که در زندگی‌ام دیده‌ام و برایشان همه کار می‌کنم. با هیچی آمده‌اند و با جان و دل بازی می‌کنند.

حتما بخوانید:  تمرین زنان سعودی در یک باشگاه بوکس

سرمربی استقلال در بخش پایانی صحبت‌های خود با انتقاد از مسئولان ورزشی کشور گفت: متاسفانه کسانی که مسئولین ورزش کشور هستند، اصلا برایشان این تیم مهم نیست؛ قاطعانه می‌گویم که باشگاه استقلال و هوادارانش برای مسئولین کشور هیچ اهمیتی ندارد، عین خیال‌شان نیست. دو ماه است که دارم با همه آن‌ها صحبت می‌کنم که تیم چه مشکلاتی دارد، بازیکنان این مشکلات را دارند، این تیم هوادار دارد و هواداران گناه دارند، اما عین خیال‌شان نیست. من امکان ندارد که پشت بازیکنانم را خالی کنم، هر کاری که لازم باشد را برای‌شان می‌کنم، به هواداران‌مان قول می‌دهم که هر کاری لازم باشد انجام بدهم، من به این‌ها نمی‌بازم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *