مجیدی: دستگاه‌های نظارتی می‌گویند حرف نزن! مجیدی: دستگاه‌های نظارتی می‌گویند حرف نزن! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مجیدی: دستگاه‌های نظارتی می‌گویند حرف نزن!

مجیدی: دستگاه‌های نظارتی می‌گویند حرف نزن!

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا حرفی می‌زنیم ۱۰ دستگاه نظارتی می‌گویند حرف نزن!

فرهاد مجیدی پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی چندان زیبا و دلچسب نبود. تراکتور بیشتر در لایه‌های دفاعی کار می‌کرد و ارائه بازی زیبا از سوی ما امکان‌پذیر نبود. با توجه به شرایط تیم، از بازیکنان تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا به پیروزی برسیم.

مجیدی: به داوری آلرژی پیدا کرده‌ایم

وی در مورد آمار خوب تیمش مقابل مربیان استقلالی و اینکه چه نظری در رابطه با حضور مربیان استقلالی پرتعداد در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: همه آنها از مربیان خوبی هستند. در رابطه با این سؤال باید از همت بازیکنانم تشکر کنم که در این وضعیت اسفناک استقلال که در این چند سال بی‌سابقه بوده است، عملکرد خوبی داشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باز هم یک اشتباه داوری در بازی رخ داد، گفت: تو را به خدا دیگر درباره داوری صحبت نکنید. بازیکنان و هواداران آلرژی پیدا کرده‌اند. تیم داوری عالی بود و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. اگر شهامت عذرخواهی ندارید، به چه دلیل در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنید؟! من در دیدار قبلی کنار کمک داور بودم که آفساید ارسلان مطهری را گرفت. گفته بودم بزرگترین داوران دنیا اشتباه می‌کنند و به بازیکنانم اعلام کردم دیگر اجازه ندارید درباره داوری صحبت کنید. آقای افشاریان! چرا اشتباه داور را توجیه می‌کنید و دروغ بزرگ می‌گویید؟! داورتان اشتباه کرده، بگویید اشتباه کرده است.

مجیدی ادامه داد: ناراحتی من این است که چرا اشتباهات داوری فقط برای استقلال است. گل تراکتور را ببینید. اگر آن صحنه خطا نباشد، دیگر مربیگری نمی‌کنم. تصمیم گرفته بودم دیگر درباره داوری صحبت نکنم، اما آنقدر اتفاقات عجیب افتاده است که با جرأت می‌توانم بگویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده بوده. من هم مجبور می‌شوم از حق تیمم دفاع کنم. دوست ندارم دیگر در مورد داوران صحبت کنم. حرف نزده را همیشه می‌شود زد. لیگ که به پایان برسد، قطعاً صحبت می‌کنم.

حتما بخوانید:  تصویری از مجیدی و ناراحتی‌اش در رختکن استقلال

وی در مورد پاداش پنج میلیون تومانی‌اش به بازیکنان استقلال گفت: حداقل کاری است که می‌توانم برای بازیکنانم انجام دهم، همین است. روحیه بی کسی و بی سر و صاحب بودن تیم را فرا گرفته است. دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم که باغیرت هستند. کسی نیست به بازیکنان سر بزند و آنها را ببیند. تیم را به امان خدا رها کرده‌اند. هر حرفی می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت‌شان تمام شود. چه دولتی؟ کاری کردند تیم بی‌روحیه و بی‌انگیزه است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: من همه تلاشم را برای بازیکنان انجام می‌دهم. هر کاری بلد نباشم، این کار را بلدم، اما همانطور که گفتم برای مسئولان مهم نبوده و عین خیال‌شان نیست. تا حرفی می‌زنیم ۱۰ دستگاه نظارتی می‌گویند حرف نزن! مسئولان باشگاه بیایند تا بدانند مدیرعامل و هیئت مدیره چه کسی است. چرا تیم را به امان خدا رها کرده‌اید؟ من تا حدی می‌توانم این شرایط را نگه دارم. تعجب می‌کنم چرا کسی زنگ نمی‌زند! آقایان! اینجا استقلال است. رفیق‌های‌تان را به استقلال چپاندید و باشگاه را ۱۰ سال عقب بردید. چطور می‌توانید این کار را جبران کنید؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *