مجیدی: یزدانی و مرادمند، چشمان من بودند مجیدی: یزدانی و مرادمند، چشمان من بودند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مجیدی: یزدانی و مرادمند، چشمان من بودند

مجیدی: یزدانی و مرادمند، چشمان من بودند

ایسنا: فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی فردا صحبت کنم، می‌خواستم به خاطر غیبت خود در نشست خبری دو بازی قبل عذرخواهی کنم. ترجیح دادم در فضای بهتری صحبت کنم. بازیکنانم از هر نظر شایسته‌ترین هستند. بازیکنان من با وجود مشکلات خیلی زحمت کشیده‌اند و با تمام وجود کار کرده‌اند. افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال هستم.

او افزود: بازیکنان من با وجود مشکلات روز به روز بهتر شدند و توقعات را بالا بردند. تیم ما پس از ۵ پیروزی پشت سر هم، یک تساوی مقابل نساجی گرفت و بعد از آن بازی حال تیم ما گرفته شد و این مشخص است که توقعات بالا رفته است. من مطمئن هستم که این جوانان می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. ما اکثر انتخاب‌هایی که داشتیم درست بوده و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داریم. هدف اصلی من و بازیکنانم قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن ما را به لیگ یک ببرند.

مجیدی: یزدانی و مرادمند، چشمان من بودند

او ادامه داد: یزدانی و مرادمند بازیکنان مورد علاقه من و مثل چشمان من بودند. به خاطر آن‌ها هم که شده است قهرمان می‌شویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها افتخار می‌کنم که برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنند.

او درباره سیلوا، مدافع جدید برزیلی استقلال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود و باید بازیکن آزاد جذب می‌کردیم، مقداری محدودیت داشتیم و به این نتیجه رسیدیم این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند.

حتما بخوانید:  روحانی: زمان شروع تحصیل مشخص نیست

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر واکنش او پس از بازی مقابل نساجی و پیام “این فوتبال مال خودتان و مبارک خودتان” و در پاسخ به این سوال که چرا مربیان در مواقعی که داوری‌ها به ضرر مربیان تیم‌هایشان است، شروع به اعتراض می‌کنند، خاطرنشان کرد: این صحبت و پیام من هیچ ربطی به داوری نداشت. آرام‌ترین نیمکت تیم های لیگ را، نیمکت استقلال دارد. من به داور چهارم گفتم که هر بازیکنی اعتراض کرد، او را اخراج کنید. من خودم یکی از کسانی هستم که خواستم کمتر درباره داوری صحبت کنم و می‌توانید این را بررسی کنید.

او ادامه داد: استقلال، ساختار مشخصی دارد. یکی از مسائل مهم تیم من ساختار دفاعی است. در ۹ بازی فصل قبل هم تیم ما ۴ گل خورد و ما این روند را ادامه دادیم. الان دو مدافع ما جدا شده‌اند و سخت است که بخواهیم هماهنگی‌های لازم را پس از جدایی این دو بازیکن انجام دهیم. ما این مسائل را فراموش می‌کنیم و من این چیزها را برای خودم انگیزه می‌دانم. شما مطمئن باشید فرهاد مجیدی آدمی نیست که بخواهد جا بزند. محکم‌تر بازی می‌کنیم و نتایج مطلوبی کسب می‌کنیم. این صحبت‌ها هیچ ضربه‌ای به روند ما نخواهد زد.

او درباره ساعت برگزاری بازی‌های تیمش هم گفت: ما در نیم فصل اول، ۱۰ بازی قبل از پرسپولیس بازی کردیم. به خاطر ندارم استقلال و پرسپولیس در یک روز بازی داشته باشند و بازی اول در تهران باشد. به هر جهت رقابت میان استقلال و پرسپولیس است و ترجیح داده شده است که اینطور برنامه‌ریزی شود. من به آقای سهیل مهدی می‌گویم که می‌شود ۱۰ بازی بعدی را هم ما زودتر از پرسپولیس بازی کنیم. من در پایان فصل درباره مسائل و حاشیه‌های مختلفی صحبت خواهم کرد.

حتما بخوانید:  اقدام جنجالی بر بام «سعدالسطنه» قزوین

سرمربی استقلال درباره تقابل تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی برای ماست. گل‌گهر، تیم بسیار خوبی است و بازی حساسی داریم. در این بازی‌ها موقعیت کمتر ایجاد می‌شود و تیمی برنده است که بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند. در این چند روز با بازیکنان صحبت کردم. نباید مسائل پیرامونی تمرکز تیم را به هم بزند. ما به پیروزی نیاز داریم و باید باهوش مقابل گل گهر بازی کنیم و امیدواریم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مجیدی درباره عملکرد رودی ژستد در تیمش گفت: این بازیکن فوق‌العاده است و کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. او اگر این روند را حفظ کند، می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

او درباره اختلافاتی که با وریا غفوری داشت و برطرف شدن اختلافات خاطرنشان کرد: مسائلی بود که حل شد. وریا صحبت‌های خوبی انجام داد. تفکر ما سربلندی استقلال است و خوشحالم که ما متحد و یکدل می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات مالی و باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این مسائل برای این نشست خبری نیست و ما آن‌ها را درون خانواده حل می‌کنیم.

او در واکنش به شکستن رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ برتر در صورت نباختن مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: اینکه تیم من بدون باخت قهرمان شود، بسیار خوشحال کننده است اما چیزی که برای من مهم است، این است که روند تیم حفظ شود. بازیکنان من در این ۲۰ هفته خیلی خوب بودند و باهوش عمل کردند. من به دنبال رکورد نیستم و دنبال این هستم که هواداران را خوشحال کنم.

حتما بخوانید:  «جان مک‌کین» درگذشت

استقلال فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *