محبوبیت حسن یزدانی در میان عراقی‌ها محبوبیت حسن یزدانی در میان عراقی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محبوبیت حسن یزدانی در میان عراقی‌ها

محبوبیت حسن یزدانی در میان عراقی‌ها

خبرآنلاین: این روزها اردوی تمرینی، تفریحی و زیارتی تیم ملی کشتی آزاد در بغداد در حال برگزاری است. نزدیک به سه ماه بعد از جهانی نروژ، تدبیری اندیشیده شد که ملی‌پوشان بار دیگر در کنار هم قرار گرفته و کادرفنی تیم ملی از اوضاع و احوال آنها آگاه شود.

همچنین زیارت کاظمین و کربلا در دستور کار بوده تا آزادکاران با روحیه مضاعف به ایران بازگشته و تمرینات را برای شرکت در چرخه انتخابی تیم ملی از سر بگیرند.

تیم ملی همچنین تمرینات سبکی را در این اردو در دستور کار داشته و امکانات لازم در باشگاه‌های بغداد در اختیار ملی‌پوشان قرار گرفته است.

عراقی‌ها اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران را می‌شناسند و بازار عکس هم در بغداد داغ است. طبق معمول محبوب‌ترین عضو تیم ملی کشتی آزاد حسن یزدانی است. کشتی‌گیری که از سال ۲۰۱۵ به بعد در کلیه مسابقات جهانی و المپیک مدال گرفته و در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز با شکست دیوید تیلور آمریکایی قهرمان جهان شد.

درحالیکه پیش از این اعلام شده بود تیم ملی ششم دی ماه به ایران بازخواهد گشت، احتمالا پایان اردوی شاگردان پژمان درستکار زودتر از موعد قبلی خواهد بود و این تیم روز جمعه به کشور بازخواهد گشت. این اردو از ۲۵ آذر ماه در عراق آغاز شده است.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *