مرغ کوتاه نمی‌آید، گوشت گران‌تر شد مرغ کوتاه نمی‌آید، گوشت گران‌تر شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مرغ کوتاه نمی‌آید، گوشت گران‌تر شد

مرغ کوتاه نمی‌آید، گوشت گران‌تر شد

با وجود آنکه اعضای اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصمیم به خرید مرغ زنده به قیمت ۸۷۰۰ تومان گرفته بودند اما قیمت این حیوان زنده کمتر از ۹۵۰۰ تومان از سوی مرغداران اعلام نشده است.

قیمت

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی به اعضای خود سفارش کرده که مرغ زنده را بیش از کیلویی ۸۷۰۰ تومان خریداری نکنند اما طبق شنیده‌ها، مرغداران و پرورش دهندگان مرغ هیچ توجهی به این اقدام فروشندگان سطح شهر نکرده و هر کیلو مرغ زنده را به نرخ بیش از ۹ هزار تومان عرضه کرده‌اند.

در این رابطه مهدی یوسف‌خانی – رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پاسخ به این سؤال که اگر قیمت مرغ زنده ۸۷۰۰ تومان تعیین شود، قیمت نهایی گوشت مرغ برای مصرف‌کننده کیلویی چقدر خواهد بود، گفت: اگر هر کیلو مرغ زنده به قیمت ۸۷۰۰ تومان خریداری شود، قیمت مرغ تازه گرم برای مصرف‌کننده ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تأکید کرد: اگر فروشندگان از خرید مرغ زنده امتناع کنند بازار با کمبود در عرضه مواجه خواهد شد و این موضوع گرانی بیشتری را به بازار مرغ تزریق خواهد کرد.

قیمت

گوشت گوسفندی گران‌تر شد/ قیمت به کیلویی ۷۲ هزارتومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان به ۷۱ تا ۷۲ هزارتومان رسیده است.

علی اصغر ملکی افزود: همچنین قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه داران بین ۶۵ هزارتومان تا ۶۶ هزارتومان است که با ۱۰ درصد سود آن را به مصرف کننده عرضه می کنند.

حتما بخوانید:  ارقام عجیب برای تعرفه برق در سال ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره اینکه برخی دلیل کمبود دام را قاچاق و برخی کاهش تولید عنوان می کنند، اضافه کرد: بحث قاچاق در این زمینه مطرح است، قاچاق دام با افزایش نرخ دلار بسیار افزایش داشته و در کمبود بازار تاثیرگذار بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *