مسعود کیمیایی، بازسازی «قیصر» را تکذیب کرد مسعود کیمیایی، بازسازی «قیصر» را تکذیب کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مسعود کیمیایی، بازسازی «قیصر» را تکذیب کرد

مسعود کیمیایی، بازسازی «قیصر» را تکذیب کرد

سینما آنلاین: مسعود کیمیایی درباره ساخت فیلم جدید خود گفت: صحبت‌های جدی برای تولید این فیلم با سرمایه‌گذار انجام گرفته است.

مسعود کیمیایی فیلم جدیدش را با حال و هوای «قیصر» می‌سازد

مسعود کیمیایی در هفتمین دهه فیلمسازی خود و در سی‌ویکمین فیلمش (با احتساب دو فیلمی که برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخت)، قرار است پیش‌تولید «خون شد» را آغاز کند.

مسعود کیمیایی درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: صحبت‌های جدی با سرمایه‌گذار انجام گرفته است و در تدارک برای ساخت فیلم جدیدم هستم.

او در این زمینه که آیا قصد بازسازی یا دنباله‌سازی «قیصر» را دارد یا خیر، گفت: خیر، من هیچ‌وقت بازسازی یا سری دوم فیلمی را نمی‌سازم، این شیوه فیلمسازی افراد دیگر است.

با وجود برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای گفته می‌شود این فیلم با سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان و به با تهیه‌کنندگی شاخص ساخته می‌شود، گفته می‌شود این فیلم از حال و هوایی نزدیک به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمای ایران و این فیلمساز «قیصر» محصول سال۱۳۴۷ بعد از بیش از ۵۰ سال برخوردار است.

از پارسا پیروزفر که در «ضیافت»، «مرسدس» و «اعتراض» با کیمیایی همکاری کرده به عنوان یکی از بازیگران فیلم که حضورشان قطعی‌تر از بقیه است نام برده می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گزینه خارجی در آستانه توافق با ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *