مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟ مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟

مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟

ورزش سه: لیونل مسی و باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره هستند و دیگر تیم های که خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان سابق بارسا بودند، از گردونه رقابت خارح شده اند.

لئو مسی فوتبال خود را در PSG ادامه خواهد داد، مگر اینکه یک شگفتی بزرگ، اتفاق بیفتد. هنگامی که دیروز شانس تمدید قرارداد او با بارسلونا از بین رفت، تیم فرانسوی سریع دست به کار شد و در حال حاضر PSG تنها باشگاهی است که می تواند مسی را به خدمت بگیرد. هم اکنون گفتگوهایی در حال انجام است که توسط مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، نیز تایید شده است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در هفته های آینده ورود مسی به پاریس رسمی می شود. یک موفقیت دیگر برای PSG، ترسناک ترین تیم جهان در حال حاضر!

مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟

مذاکرات مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا آسان نبود و با PSG نیز آسان نخواهد بود. این یک مهندسی مالی است، اما در حالی که باشگاه بارسا نتوانست قرارداد را ببندد، PSG فرمول لازم را پیدا خواهد کرد. قدرت اقتصادی پاریسی ها، با پشتیبانی ثروت قطر، هیچ ارتباطی با وضعیت فعلی بارسلونا ندارد.

مسی برای PSG بازی خواهد کرد زیرا جذب پروژه این باشگاه می شود، زیرا به او انگیزه می دهد تا اولین قهرمانی در چمپیونزلیگ را به تیم فرانسوی بدهد، زیرا نیمار آنجاست… و همچنین این تنها تیم قدرتمندی است که می تواند با او قرارداد امضا کند. مخصوصا که منچسترسیتی، دیگر باشگاه علاقمند به مسی، از پیشنهاد خود منصرف شده است.

حداقل پپ گواردیولا که اینطور می گوید. برخلاف فصل گذشته که سیتی برای خرید مسی در تب و تاب بود، امسال حتی تلاش هم نکردند. سیتیزن ها به تازگی ۱۲۰ میلیون یورو برای خرید گریلیش هزینه کرده اند و پپ گفت: “ما روی جک گریلیش شرط بندی کرده ایم و او شماره ۱۰ را خواهد پوشید چون به او اعتماد داریم… و ما فکر می کردیم که لئو در بارسا می ماند. حالا دیگر مسی در برنامه های ما نیست.”

حتما بخوانید:  رویترز: میرحسین، رهبر مخالفان ایران است!

پوچتینو، به نوبه خود، در حال حاضر رویای لئو را در سر می پروراند، اگرچه او محتاط است. سرمربی PSG در این باره گفت: “هنگامی که ما در مورد بازیکنی مانند این صحبت می کنیم، زمان ها و فرصت هایی وجود دارد که او می تواند از جلوی شما بگذارد… یا نه. باشگاه در حال تلاش است، ما همه احتمالات را تجزیه و تحلیل می کنیم و این یکی از آنها است. صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالات چیزی است که می تواند از بین برود، اما مسئولیت ما اکنون بازیکنانی هستند که سه امتیاز فردا را برای ما به ارمغان می آورند.”

مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟

چیزی که PSG نمی خواهد از دست دادن امباپه است. با وجود این واقعیت که این بازیکن فرانسوی نمی خواهد قرارداد خود را تمدید کند و مشتاق پیوستن به رئال مادرید است، باشگاه پاریسی می خواهد او را حتی در صورت امضای قرارداد با لئو حفظ کند. پاری سن ژرمن این فکر را دارد و پوچتینو نیز چنین چیزی را تایید کرده است.

سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که آیا آمدن مسی باعث خروج امباپه می شود، گفت: “نه”.

مسی در راه پاریس؛ شاه‌ماهی به تور PSG می‌افتد؟

بنابراین در حال حاضر همه چیز آماده است تا مسی در چند روز آینده با PSG قرارداد ببندد و به هم تیمی های جدیدش بپیوندد که سه شنبه گذشته در ایبیزا با او عکس گرفتند…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *