مقصد شهروندان ایرانی برای تزریق واکسن فایزر مقصد شهروندان ایرانی برای تزریق واکسن فایزر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقصد شهروندان ایرانی برای تزریق واکسن فایزر

مقصد شهروندان ایرانی برای تزریق واکسن فایزر

تجارت نیوز در گزارشی به استقبال ایرانیان از سفر به عراق اشاره کرده و احتمال داده که دلیل اصلی آن تزریق واکسن فایزر است.

ث

در این گزارش می‌خوانیم:

* بلیت پرواز به مقصد عراق همچنان تا حدود ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. برخی از آژانس‌های هواپیمایی می‌گویند استقبال از بلیت عراق زیاد است. اما آنطور که برخی از مسافران می‌گویند احتمالا در سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین می‌توانند واکسن فایزر بزنند.

مسئول فروش بلیت یکی از آژانس‌ها:

* «به طور قطعی نمی‌توان گفت حتما در عراق واکسن می‌زنید اما مسافرانی داشتیم که به عراق رفتند و واکسن فایزر تزریق کردند. مثلا مسافرانی داشتیم که می‌خواستند از ایران مهاجرت کنند، در عراق فایزر تزریق کردند. بعد به کشور برگشتند و کارهای مهاجرت خود را انجام دادند.»

یکی از مسافران عراق:

* «برای مراسم اربعین می‌روم اما در کنار آن فایزر هم تزریق می‌کنم. دوستانم در عراق واکسن فایزر تزرق کردند و این کار سختی نیست.»

علی شریعتی، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

* فقط کسانی که اقامت دائم داشته باشند، می‌توانند در عراق واکسن بزنند. اما از آنجا که در این کشور هم فساد بالاست، واکسینه شدن غیرقانونی ایرانیان کار غیرممکنی نیست.

* طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور قیمت نهایی بلیت از سه تا شش میلیون تومان تعیین شد. اما برخی از آژانس‌ها با قیمت‌های مصوب بلیت نمی‌فروشند.

* پر شدن ظرفیت ایرلاین‌های داخلی و گران بودن ایرلاین‌های خارجی برخی از مسافران را به خرید پرواز العراقیه ترغیب کرده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  علم‌الهدی: هر کدامتان ۱۰نفر را پایِ صندوق بیاورید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *