مقصر حذف استقلال؛ وزیر، احمدالکاف یا هرچی! مقصر حذف استقلال؛ وزیر، احمدالکاف یا هرچی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مقصر حذف استقلال؛ وزیر، احمدالکاف یا هرچی!

مقصر حذف استقلال؛ وزیر، احمدالکاف یا هرچی!

برترین‌ها: استقلال شب گذشته حذف شد، واکنش‌ها متفاوت است، برخی داوری ضعیف را علت حذف ماجرا می‌دانند، برخی مدیریت ضعیف ادوار گذشته را و برخی هم کیفیت فنی تیم، پیشکسوت‌ها نظراتی داده‌اند، هواداران هم واکنش‌های داشته‌اند و بخشی از این‌ها را اینجا آورده‌ایم.

پیشکسوتان استقلال از باخت تیم برابر پاختاکور چه می‌گویند؟

سیروس دین‌محمدی امروز یکشنبه اظهار داشت: پاختاکور عملکرد خیلی خوبی در دیدار شب گذشته با استقلال داشت و توانست در مالکیت، تیمِ برتر میدان باشد. هرچند داور می‌توانست پس از خوردن توپ به دستان مدافع پاختاکور به سود استقلال پنالتی بگیرد و به این تیم شانس تساوی را بدهد اما با اشتباه مسلم خود دستور به ادامه بازی داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی،  فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: در تورنمنت‌هایی همچون لیگ قهرمانان آسیا که همه تیم‌ها تا بُن دندان مسلح هستند باید فاصله نفرات اصلی و ذخیره کم باشد اما متاسفانه نفراتی که روی نیمکت استقلال حضور داشتند از نظر فنی اختلاف زیادی با بازیکنان فیکس داشتند و دست «مجید نامجومطلق» بسته بود.

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

هادی طباطبایی یکی دیگر از پیشکسوتان باشگاه استقلال عنوان کرد: متأسفانه کل بازی مقابل پاختاکور تحت تأثیر اشتباه داوری قرار گرفت و یادمان می‌رود واقعیت فوتبال چه بوده است. داور بعد از گل استقلال، بیش از حد با پاختاکتور مهربان شد و می‌خواست جبران کند.

وی گفت: در مجموع برتری فنی با پاختاکور بود و استقلال به دلیل غیبت بازیکنان کناری خود خیلی ضربه خورد.

حتما بخوانید:  شب‌نشینیِ متفاوت طارمی و بیرانوند در لیسبون

پیشکسوت استقلال درمورد مدیران باشگاه اظهارکرد: مدیریت استقلال به‌جای اینکه به دنبال پرداخت پول شفر باشد تا از بازیکنان جدید استفاده کند، شوی استراماچونی را به راه انداخت و پشت آن قایم شد.

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: تیم پاختاکور ۸ ملی پوش داشت و در واقع استقلال با تیمی بازی می کرد که تیم ملی ازبکستان بود و شاکله یک تیم ملی را داشت. آنها تیم ما را خوب آنالیز کرده بودند که استقلال در چند روز ۲ بازی کرده و متوجه شدند که این تیم خسته است به همین دلیل سعی کردند بازیکنان ما را دنبال توپ بدوانند.

وی افزود: خستگی بازیکنان ما یک طرف و دویدن بازیکنان ما دنبال توپ یکطرف دیگر باعث شد تا آنالیز حریف درست از آب در بیاید. مثلا مسعود ریگی که در هر بازی ۱۲ کیلومتر می دوید در این دیدار جان نداشت. علی کریمی هم همین شرایط را داشت. عدم حضور غفوری و میلیچ هم در این بازی کاملا تاثیرگذار بود.

واکنش‌‌های مجازی هواداران به شکست استقلال

 

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

نامجومطلق: می‌توانستیم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور روی چند صحنه اشتباهات فاحش داشت که به ضرر ما تمام شد. داور یک پنالتی برای استقلال نگرفت و روی گل اولی که خوردیم بازیکن پاختاکور روی مدافع ما خطا انجام داد.

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

نامجومطلق تصریح کرد: چند موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم و حالا باید با لیگ قهرمانان آسیا وداع کنیم.

وی تاکید کرد: استقلال با محدودیت بازیکن روبرو بود و نتوانست از مهره‌هایی که به تازگی جذب کرده بود، استفاده کند.

حتما بخوانید:  بنر‌های شهرداری تهران به مناسبت سالگرد ۷۵۲

سرمربی استقلال در پایان گفت: بازیکنان استقلال خسته بودند و به طور حتم در شرایط طبیعی کیفیت فنی بسیار بالایی دارند.

بازیکن سابق استقلال: ضعف داوری کاملا مشهود بود

کیانوش رحمتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، درباره شکست آبی‌پوشان مقابل پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های ایرانی باید یاد بگیرند در هر ۳ روز یک بازی کنند. نداشتن یک تیم کامل در این بازی و نبود دفاع چپ و راست تیم و بازیکنانی که شرایط ایده‌آل نداشتند باعث باخت استقلال شد. به نظر من ضعف داوری در صحنه هند پنالتی کاملا مشهود بود و استقلال می‌توانست با دریافت این پنالتی به نتیجه مساوی برسد.

مقصر حذف استقلال؛ وزیر ورزش، احمدالکاف یا هرچی!

او درباره عملکرد تیم پاختاکور گفت: پاختاکور خیلی خوب بازی کرد و کنترل خوبی روی بازی داشت. این تیم روی حفظ توپ فردی و جمعی عملکرد خیلی خوبی داشت و با تعداد پاس‌هایی که دادند استقلال را عصبی کردند. استقلال تلاش خود را کرد و زحمت خود را کشید اما بازی خوب حریف، کاملا آبی‌پوشان را را تحت تاثیر قرار داد.

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. خب چرا انها تا دیر نشده نمی روند همانند آن تیم عربی امتیازی که از دست رفته را برگردانند؟!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *