ملکه انگلیس، فرزندش را از همه عناوین خلع کرد ملکه انگلیس، فرزندش را از همه عناوین خلع کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ملکه انگلیس، فرزندش را از همه عناوین خلع کرد

ملکه انگلیس، فرزندش را از همه عناوین خلع کرد

خبرگزاری فارس: رسانه‌های انگلیس گزارش دادند فرزند ملکه انگلیس از تمامی عناوین و مناصب نظامی خلع شده است.

پس از آنکه یک قاضی در نیویورک دستور رسیدگی به پرونده شکایت از «شاهزاده اندرو»، فرزند ملکه انگلیس در ارتباط با ادعاهای تعرض جنسی به یک زن را صادر کرد، این شاهزاده از تمامی عناوین و منصب‌های نظامی خلع شد.

رسوایی بزرگ فرزند ملکه انگلیس

در همین حال یک منبع به وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت که از این به بعد از لقب «عالیجناب سلطنتی» نیز برای شاهزاده اندرو استفاده نخواهد شد.

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با موافقت و اجازه ملکه، وابستگی‌های نظامی و حمایت‌های سلطنتی به ملکه بازگردانده شده‌اند. دوک یورک، کماکان هیچ سمت دولتی در اختیار نخواهد داشت و از پرونده‌اش به عنوان یک شهروند عادی دفاع خواهد کرد.»

دو منبع در کاخ سلطنتی انگلیس به سی‌ان‌ان گفته‌اند تمامی مناصب دوک یورک به ملکه بازگردانده شده‌اند.

روز چهارشنبه یک قاضی در نیویورک که تلاش اندرو برای لغو شکایت قضایی «ویرجینیا جیوفره»، زنی که دوک یورک را به آزار جنسی متهم کرده مردود است و این پرونده در دادگاه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

«ویرجینیا رابرتز جوفری» می‌گوید یکی از قربانیان باند قاچاق دختران زیر سن قانونی به سرکردگی «جفری اپستین» دوست قدیمی شاهزاده اندرو بوده است.

جوفری می‌گوید شاهزاده اندرو در سه موقعیت مختلف، او را در حالی که زیر ۱۸ سال سن داشته، به برقراری روابط جنسی مجبور کرده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اظهارات شاه سعودی در سازمان ملل درباره ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *